Två små trollungar Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Amanda har tatt sine første skritt! Hun gjorde det igår når både mamma og pappa så på. Gjett om vi var stolte allesammen! Det var for så vidt bare et lite skritt og så datt hun. Hun har gjort det flere ganger etterpå, så jeg trur nok at hun snart kommer å løpe rundt herinne!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Åååååhhh så moro, flinke lille Amanda!!! Det er jo skikkelig store greier da. Det du ikke har rydda unna nå blir måkt unna i rekordfart hehe. Snart må du ha en liten bjelle rundt halsen på henne så du vet hvor hun er ;-) Det er helt sprøtt å se den utviklingen, selv om man jo vet at de skal lære seg disse tingene så blir man like stolt og overrasket hver gang det skjer noe stort og nytt. Håper vi får sett henne i action snart. Kanskje en liten videosnutt på FB hadde gjort seg? :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Hurra for lille flinke Amanda. Ja vi vil se video.... Så gøy for dere da. Ikke lenge til hun ikke vil sitte i vogna i det hele tatt nå. Blir nok en spennende tid fremover for dere.
Millapril Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Wow!! Så utrolig moro. Kan tenke meg dere var stolte alle mann! Da er det bare å glede seg til løping rundt i huset og riving av juletre! Hurra!! Blir så moro fremover atte! Gleder meg til å se henne i action!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 ÅÅåååå så utrolig moro!! Må ha vært kjempestolte alle tre tenker jeg :-) Er nok ikke lenge før hun løper rundt med deg i hælene ....hehe synes jeg ser dere
Solstråle72 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Så koselig! Amanda og dere er nok veldig stolte tenker jeg. Kanskje hun går til jul, det blir en flott presang!
Tussi og Maja Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Nææ, så moro!! Hun er jaggu tidlig ute! Synes også jeg ser henne stabbende rundt juletreet på jakt etter julekuler og lys mens mamma og pappa løper etter og henger ting på plass igjen ;-) Skjønner godt at dere er stolte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå