Gå til innhold

Bøllefrø :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer du å se hvilket kjønn babyen vår får?

Termin 26/7-08

Jeg er født 18/7-75. Mannen min 17/2-73

Har fem gutter og en jente fra før :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiiiii skal si du står på gitt.....synes det er flott at folk får mange barn :) du er nok en god mor.....ser de er høfflige og går på rekke etter deg.

Søøøøøt.De er ganske like disse barna dine el??? lyst hår med blå øyne ?el tar jeg helt feil nå.?

Hmm.....kjønnet ja.......hmm blei jammen usikker jeg gitt.....tror du får et av hver kjønn til......tipper først gutt og så jente ganske tett :)

føler jenta di er eldst ?? stemmer det?

Skrevet

Fikk en følelse nå at du starter med ei jente og avslutter med ei jente:)

Skrevet

oioioi, dette var nesten skummelt.

Skal si du er treffsikker :-)

Ja, jenta er eldst, og de er temmelig blonde og blå/grønnøyde. Og visst er de høflige, og det mange kommenterer

er hvordan de går nettopp på rekke. Kjenner jeg deg eller, var min første tanke, he he

Det blir nok ikke flere etter dette barnet. Sist ble det hastesnitt, og jeg har lovet mannen og barna mine at dette blir siste gangen.

De håper veldig sterkt på en liten pike, så jeg håper det blir det denne gangen. Kan det være lille Ludvig som er født i 2006 du får opp? Eller er det bare ufødte barn du kan se?

Skrevet

He he takk noen mennesker ser jeg lett,du er en av dem.Jeg fikk et bilde av deg med en rekke lysluggede barn bak deg.

Jeg er fra Østlandet.føler vel du bor i en helt annen kant av landet......Kan jeg tippe nærmere Hordaland fylket??

Jeg fikk opp at du begynner og avslutter med jenta,så mulig jenta som kommer.

masse masse lykke til

Skrevet

Hjelpe meg. Det stemmer det også. Jeg er fra Hordaland :-)

Klarer du å se noe hvordan det går med karrieren min/butikkene?

Blir veldig happy hvis du orker, er litt spent på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...