Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Alle innlegg her begynner med at en starter om ett tema og plutselig på slutten dreier det seg om noe helt annet, og alt er vridd på hue!!! Skal dere diskutere så hold dere til saken!!!!
Turid Laila Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Ja det er faktisk mulig, og egentlig ganske artig.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 ja det er veldig mulig å vri og vrenge på alt som blir sagt... bare sjekk innlegget fra en på vei... DA snakker vi om å vri og vrenge på alt...
en på vei *utklekket:)* Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Bøøøø,skal du anonym komme å ta meg? Tror ikke det!! Du tør ikke engang stå for dine egne meninger: Ooops fortsatt tøff nok til å stå for det jeg mener uten å gjemme meg bak anonymknappen. Blir upopulær av det. Who gives a shit!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Til en på vei.... Det er vel kanskje ikke bare deg i den store verden,godt at du tror alt handler om deg da,men det gjør det IKKE!!!!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Nemlig! Da har du skjønt det da. GRATULERER!!! Har skrevet hele veien jeg at det hander om medfølelse og medmennesklighet. Noe enkelte åpenbart er totalt blottet for,inkludert deg. Feige,feige anonym!!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 å nei nå ble vi lei oss siden du kaller oss feige... uffamej... godt du tror ALT handler om deg da... TRENGER OPPMERKSOMHET....
en på vei *utklekket:)* Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Vet ikke hvem som trenger oppmerksomhet jeg ANONYM! Har du noe mer å si kan du jo si det under nicket ditt. Kanskje jeg da gidder bruke mer tid på deg,NEPPE..
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Haha, så barnslig du er anonym. håper du bare tuller! er forsåvidt ganske enig med deg en på vei skjønner ikke hvorfor man skal skjule det som skjer in real life :-P
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 ja.... men ang. vri og vrenge... hva er den korrekte måten å vri opp og tørke ullgensre på?
Smånetta 14.mai Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 På alt som blir sagt? Hmmm. Det høres ut som en seriøs utfordring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå