Gå til innhold

Tårene renner.........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flotte bilder. De illustrerer jo tragedie men så flinke de er til å formidle via linsen.

Det gjorde helt klart inntrykk, nå har jeg ikke lyst til å sende mine ut i verden på egenhånd.... Men før eller siden må jeg vel. Håper at jeg da har utstyrt de med empati og selvtillit slik at de kan unngå slike situasjoner, på den ene eller andre siden.

Skrevet

Ja, det gjør inntrykk når de formidler det på denne måten!

Og det er som du sier, man har lyst til å beskytte dem med nebb og klør:-)

Og aller viktigst, håpe på at vi har gitt dem et godt grunnlag:-)

Skrevet

Tittet på linken på linken på kontoret i går og da begynte jeg å grine...

Jeg synes bildene var UTROLIG bra! Snakk om å formidle helt tydelig hva de mener mobbing er! Jeg fikk en skikkelig klump i magen og kjente veldig på det å gruglede meg til å få tenåring i hus.

Men... ingen vits i å ta sorgene på forskudd. Som du sier, er det viktig å gi dem trygghet og ta dem på alvor. Det å bli sett, er vel viktig for oss alle og spesielt i den alderen. Trur eg...

Hilsen uerfaren gamlismamma :)

Skrevet

Tror det er godt for tenåringene med oss "gamlismammaer" jeg.........vi har levd livet og erfart ting på godt og vondt, samtidig som vi nok er litt mer ydmyke enn vi var i tidlig tyveårene, når vi var både udødelige og verdensmestere;-) Greit å kunne være en trygg støtte for dem........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...