Snappie Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Husk å rose deg selv for at du er en god mor. Ta til deg at andre sier du er flink. Ikke ha så altfor høye krav til deg selv. Du gjør jo ditt beste for barnet ditt og det er kun det som er godt nok. Ta deg tid til å nye de nye fremskrittene og ikke legg vekt på det negative. Vet jeg har mye å lære av dette:D Ha en god dag alle sammen...............
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Fint innlegg ;-) Takk i lige maade!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå