SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jenta er 4 1/2 mnd, har faatt smaksproever paa maisgroet i ca en uke. Hun virker veldig sulten paa dagen naa (mamma har dessverre ikke saa mye MM). Boer jeg begynne med litt groet paa dagtid ogsaa?
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg begynte med 2 måltider da vi var oppe i full porsjon på ettermiddagen. Da var småtten 5 mnd. Ville ventet litt til hvis du bare gir smaksprøver foreløpig. Gi heller litt frukt/fruktpurè i tillegg til mm hvis hun er mer sulten etter du har ammet :-)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Har proevd banan - det ble mye grining paa nesa og masse gulp... Faar kanskje proeve litt frukt fra glass.
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 ja, jeg måtte prøve litt forskjellig før jeg fant noe han likte. Banan hverken var eller er favoritten her i huset (går greit blandet med andre frukter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå