Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Klokken 0100 i natt kjørte vi til legevakten med noe vi trodde var rier. Jeg ble lagt inn å testa uten at de kunne si sikkert hva det var. Trodde også at jeg hadde lekt fostervann. Etter et par timer fikk jeg ei sprøyte i armen som skulle roe ned krampene, samt ei pille som skulle hindre bivirkningene av sprøyta. Jeg fikk sovet et par timer før jeg våknet å hadde vondt igjen. Heldigvis fikk sambo også overnatta på sykehuset sammen med meg. I dag tidlig ble jeg sendt på UL og legen sa at ungen er frisk og fin, det er masse vann og ingen tegn til tidlig fødsel. Krampene er en gåte og jeg fikk heller komme tilbake om det ble værre. Nå er jeg letta og glad over at alt er bra med jenta i magen. Samtidig bekymret for disse krampene... Noen som har opplevd lignende??
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 26 uker på vei... har fortsatt disse stikkingene og krampene både i magen og sjeden. Men de fant jo ingenting galt på verken prøver eller UL så jeg må vel bare ta tiden til hjelp.
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 uff da, høres ikke akkurat godt ut, vi får bare krysse fingrene for att legen har rett å ingenting er galt:) Lykke til!!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har nesten opplevd det samme som deg de siste dagene.. Har hatt kramper i magen og vondt i ryggen..Har måttet puste meg gjennom de verste takene. Til tider stikninger i skjeden og magen er veldig hard når jeg tar på den. Tok GU og UL idag, men de fant ingenting galt. Sitter hjemme og har like vondt jeg.. Man blir litt hjelpesløs når de ikke finner noe. Det eneste jeg hadde var litt for høy blodprosent.Tenkte jeg skulle fortelle, så du ikke føler deg så alene.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 jeg OG hadde sdet slik i går kveld...skikkeli krampe i magen ...AU! idag er jeg bare sjaber...jeg satte meg på do å da ble det litt bedre...er i uke 25 jeg ...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Hei. HI her. Takk for var. Selv om det ikke er bra at dere er vondt er det litt godt å ikke være alene. I dag er jeg mye bedre. Har sovet skikkelig ut og fått massasje og et langt varmt bad her hjemme. Det hjalp... Lykke til videre jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå