Leona* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hvordan varmeovn har dere på barnerommet? Har ikke sjekka noe særlig hva som finnes enda. Men har jo hørt om at noen skal være mer brannfarlige enn andre...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Akkurat nå har jeg ingen, men så er ikke rommet i bruk heller. Planen er å sette inn en helt ny oljeovn der, det er enkelt og greit. Rommet gir dessverre ikke mulighet for panelovn, hadde det gjort det hadde jeg satt inn det.
camilla^ Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg ville hatt slik du fester på veggen, selv om det kan være brannfarlig om de legger noe på. Men det er det jo med andre ovner også. Vi hadde oljeovn på barnerommet, det skal jeg ALDRI ha igjen. Den veltet under lek, og aldri luktet en så forferdelig lukt før. Svidd olje eller noe slikt. Nesten umulig å få vekk fra huset. Den hadde heller ikke liggi lenge veltet, kun ett barn som løp ut for for å si ifra. Stråleovn er ikke lurt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Det anbefales IKKE å ha frittstående oljeovn på barnerommet! Det har skjedd flere ulykker med dem, derimot er det tryggere med vegghengte oljeovner som også finnes på markedet. Her er det ikke registrert noen ulykker. Evt ha panelovn på vegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå