Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Kan det være babyen som "sparker"?? Er 17 + 1 i dag og har ikke kjent noe annet......
Veda Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 nei så spennende:) tror sikkert d er det jeg:) ikke kommet så langt enda jeg da, men har lest om mange som har kjent noe rundt dine tider og tom uker før.
Måånestråle Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Det er sikkert babyens bevegelser du kjenner. Jeg er 22 uker på vei, og nå kjenner jeg både spark, romstering og kiling. Men lenge kjente jeg bare små minispark/bobler og den samme kilingen. Jeg ser for meg at snuppa ligger og kiler meg med bittesmå bevegelser av fingre og tær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå