Gå til innhold

Testing 15 desember!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så innmari lenge til!!!! Jeg håper virkelig den sitter denne mnd.... Da hadde det vært verdens beste jul!!! Tenk å feire jul med en liten spire i magen da!!!

Er det andre som skal teste denne dagen? Hvet ikke om jeg greier å vente helt til denne dagen.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, men for min del går heldigvis tida ganske så fort ettersom jeg strever med eksamen o.l...:) Ja, jeg (vi) håper så inderlig at en liten spire har kommet for å bli:) Det hadde vært en helt fantastisk jul! Tenk å lage julekaker neste desember med den lille i vogga ved siden av... Åh, så herlig:) Feire jul og gå å handle julegaver med den lille i vogna...:)

Jeg skal også teste denne dagen! Kjempespent! Denne pp SKAL jeg vente til 15:) Brukte hele 4 tester sist pp (som var den første) ettersom jeg var så utolmodig! Nå skal jeg vente og håpe at spira tar tida til hjelp og fester seg=)

Skrevet

eg har IKM den 16 desember,men lurer på å teste den 15 for då e de bursdagen min.håper på en super bursdagspresang

Skrevet

Er med på den jeg...Har noe vanvittig til symptomer allerede...Får håpe den sitter nå=)

Skrevet

JEG SKAL TESTE 14.DESEMBER!! Håper virkelig frøet sitter, har hatt sinnsvakt mye sex...og for såvidt funnet ut at mye sex øker sexslysten enda mer..haha!

Skal fortsette med akrobatikken til spira sitter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...