3 blå Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Herregud, jeg er helt i sjokk enda... For det første så hadde han laga pakkekalender til meg og lillegutt, det var jo bare en utrolig herlig tanke På søndag hadde han ikke noe pakke, men han fortalte meg at den og den datoen (om noen mnd) skulle vi reise bort og bo på hotell hele helga og på lørdagen hadde han kjøpt billetter til favorittbandet mitt, og vi skulle på konsert! Hahaha, det er jo helt syyyykt! Jeg har hatt såååå lyst å reise på den konserten, så det var jo den beste presangen jeg kunne fått. Det var litt av julepresangen, men herregud...jeg trenger faktisk ikke mer Jeg har verdens beste kjæreste altså :)
3 blå Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Jaaaa, han skal jeg ta godt vare på
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Så hyggelig! Kjempekoselig at du skryter av han også, det har han fortjent!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Han må du for alt i verden ikke gi slipp på!!! Er ganske heldig med min jeg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå