Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hei jenter! Hur er det med dere som skal føde på drammen rundt april 08? Har selv termin 4-4-08:) Har begynt med bekkenløsning nå, no dritt..men men.. ellers bra:) Har ikke født på Drammen selv, men på Kongsberg..noen som har erfaringer? positiv...neg!? 122 dager igjen,,,
Veda Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 hei:) har termin slutten av mai jeg da, men føder nok i drammen. er d flere?
Brunetta =) Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg skal fødepå drammen ca 11 April 08. har født tre ganger på Bærm før. Blir spennende. Vi får en jente mest sannsynlig. Vært sykemeldt fra dag en og blir det resten av svangerskapet. Hadde blødninger i 4 uker fra uke 12 og frem over. Mistet mange ganger før, men har fått tre barn alikevel, og nå kommer nr fire snart til verden. =)
2 små orkaner Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Hei hei, har termin 8 april og skal føde på Drammen. Har født der før i feb 2006 og har bare gode minner om fødeavdelingen og jordmødre/leger. Har desverre ikke gode erfaringer med barsel og tiden etter fødselen. Tenker at i april hvor der vanligvis er høysesong blir dette bare verre. Satser selv på å komme hjem fortest mulig. Hellere kose meg hjemme foran tv og med mann og barn i nærheten. Pt er jeg 100% sykemeldt pga isjassmerter/bekkenløsning, men det går bra når jeg får hvilt litt i løpet av dagen. Bare ikke bra nå opp til jul hvor der er mye å se til:-) Lykke til med svangerskapet og fødselen.....
Lillemor73 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Hei hei dere :-) Skal ha planlagt keisersnitt på BSS 25.mars. Født der to ganger tidligere, og har bare positive erfaringer :-) Følg med under BIM-treff, mange koselige jenter der med termin sånn ca mars/april :-)
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 Hei "Lillemor73"!! Er det lov å spørre hvorfor KS? Jeg har fått det annb.av gyn. pga rift når jeg fødte sist:( Hvordan gikk du frem for å snakke om det? Hvor tidlig fikk du det innvilget, med dato og det hele? nysgjerrig jeg...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Heisann! Jeg skal mest sansynlig føde på Drammen SS, selv om jeg hører til Kongsberg nå. Har alltid likt meg på sykehuset i drammen, og velger å føde der isteden Jeg har termin 03.04.08, så hvem vet, kanskje vi sees?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 får jeg snike meg til å hilse på da selv om jeg ikke har termin før i juni jeg fødte på BSS i april 05 og har blandete følelser om føden der... de lot meg holde på i 36 timer før de skjønte at jeg ikke klarte dette selv... men barsel har jeg kjempe god og positiv opplevelse fra
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2007 Så bra dere har bestemt dere for hvilket sted dere skal føde på. Jeg er så fornøyd med vekta mi jeg..gikk opp 20 kg sist og denne gangen har jeg gått opp bare 4 kg så langt. Har igjen en del g etter sist så jeg har jo litt å gå på!!!!! Har dere funnet ut noe navn ennå da?
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Huff her er det motsatt, har gått opp litt mer nå enn forrige gang. Men ikke for mye heller da, så jeg håper det holder seg sånn! Sliter litt med navn enda, finner det nok ut etter han er født, sånn som med første
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2007 Ja ja sånn er det. men det er verdt kg spør du meg:) Vi har heller ikke navn klart ennå, men det kommer nok! Blir ganske nøyaktig 2 år mellom dine oxo da??!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Jepp, blir akkurat 2 år imellom dem! Fikk førstemann 09.04 og nå har jeg termin 03.04 Blir sikkert en fin aldersforskjell, gleder meg kjempemasse. Var litt trøbbel i 1. og starten av 2. trimester i dette svangerskapet, så gleden er enorm over at det endelig går så bra! Og de kiloene er bare en bitteliten pris å betale ja, det er fantastisk å være mamma
Fruen i huset Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Jeg skal også føde på Drammen i april ) Synes det virker litt tryggere enn Kongsberg, men har ingen erfaring med det fra før da dette er min første ) Jeg jobber fullt jeg da. Er veldig kvalm når jeg kommer hjem, men går greit så lenge jeg er på jobben. Har ingen plager med bekkenet, kun litt stiv når jeg har sitti lenge Også venter jeg på magen som aaaaldri kommer (er uke 20).
Hvitkløver2020 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2007 Det er jeg enig i, at Drammen er tryggere!! Men man hører jo så mye rart om alle steder! Fødte på Kongsberg sist og har veldig gode erfaringer fra føden der!! Når jeg ble flyttet på barsel var vi de eneste som var der..gjett om vi fikk oppmerksomhet:)
Ny runde? Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Planen er at lille krabat skal komme midten av april, termin 14. Formen er bra og jeg jobber fullt, håper dette holder seg. Dette er førstemann, så jeg gleder meg veldig. Blir spennene å se hvem av dere jeg blir samtidig med. Lykke til!
Hvitkløver2020 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. desember 2007 Så koselig at vi beg å bli en gjeng her! Som skal føde der Blir spennende! Hvor er dere fra da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå