smuppemor Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Bare lurer på om min er stor eller normal... er i uke 14, eller 13+2 nøyaktig i dag. Skal på 1. kontroll senere i dag, men bare nysgjerrig hvordan d er med andre...jeg kjenner livmora opp til to-tre fingre under navelen...dere skjønner vel hva jeg mener...Hvordan er d med dere?
1, 2, 3!!! Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg eg 15+5, og kjenner livmora ca 2-3 fingre under navlen også. Dette er nr. 3!
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 I uke 14 gikk den helt opp til navlen. I uke 17, går den ca 3-4 cm over navlen. Dette er mitt 3.barn.
Joikaboll@ Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Hvordan kjenner dere dette da? Jeg klemmer og klemmer, men skjønner ikke helt hva jeg skal legge merke til??? Er 14+1 i dag.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 I uke 12 var livmoren min 6 cm over skambeinet og jeg venter nr. 2.
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er 14+2 og klarer ikke å kjenne livmoren..tror jeg... men har hørt om andre som ikke kjente den før uke 18 o.l.. ska til legen på tors for å høre hjerte slå og da skal jeg spørre om han kan vise meg hvordan jeg kjenner livmoren:)
mamsen=) Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 oi det var høyt eller? fikk høre av jordmora at ved uke 20 skulle man kjenne den akkurat ved navlen... det gjør jeg nå. men det er jo forskjeller i ethvert svangerskap selvfølgelig.
smuppemor Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2007 Da har jeg vært hos legen, og d virket normalt og alt var bra. Dette er nr tre hos meg og, men minstejenta er fem og et halvt, så glemmer hvordan ting var da. Og kom på når jeg var der at d er jo forskjellig hvor stor/høyt opp livmora er, for den er jo forskjellig på alle. Han sa den vokste rett opp på meg. Men hos noen er den jo mere skrå og vokser litt bakover, og så er d jo forskjell når d gjelder høyden på mor o.l. Kaalrot: Jeg kjenner d best når jeg ligger på ryggen. Kjenn hvor kanten på skambeinet er og over der kan en kjenne noe som minner om en ballong..Jeg har hørt d er store forskjeller på når en kan kjenne dette..mellom uke 10-16 har jeg hørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå