Gå til innhold

Uke 31 - når kjøpe barne seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Når kjøpte dere barneseng? Jeg er i uke 31, og har lyst å kjøpe allt utstyr - men samtidig vil det jo bare stå her i 2,5 mnd... Har bestillt vogn og bilsete som vi ikke skal hente før i januar...

Vi skal ikke ha eget barne rom det første året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barneseng kjøpte jeg i uke 27...

Syntes det var litt greit å ha alt klart itilfelle de ville komme før tida...

Venter tvillinger..så de kommer som regel 2-3 uker før termin..Er i uke 36 nå..

Jeg har bare satt opp den ene senga..men jeg har hvertfall sengene i hus, så da kan barnefar eventuelt montere den andre senga når jeg ligger på sykehuset, hvis ungene kommer før termin..=)

Men tenkte jeg kunne montere den andre senga i dag, hvis ikke magen står alt for i veien..det e jo så enkelt å sette opp/montere barnesengene, så det tar jo ikke lang tid :o)

Skrevet

Jeg har også fått det meste av de store tingene i hus. Står fortsatt umontert i esker, så tar ikke store plassen. Greit å slippe å handle alt på en gang, synes jeg. Og greit å være ferdig før man er helt sprekkferdig:-) Uke 29 her...

Skrevet

Spørs jo hvor rolig du er da...

Jeg er av typen som må ha alt slikt klart i god tid, så alt utstyr står lagret i kjelleren. Jeg er 31+3 nå, kjøpte vel senga i uke 28 eller noe.

Regner med senga blir satt opp før vi drar på juleferie, for når vi kommer hjem er det bare 1 mnd igjen!!!!

Viktig å kose seg med forberedelsene, så har du lyst å handle- hvorfor ikke? Greit å fordele utgiftene litt også:-)

Skrevet

Mangler fortsatt seng og litt sånn små ting. Bare 26 dager til terminen.

Skrevet

Er i uke 38 nå og enda ikke kjøpt.. Dvs skal få seng av foreldrene mine da, og den er vel på plass innen et par uker.. I verste fall stikker de innom leiligheten med den og monterer den opp mens jeg ligger på barsel :)

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Jeg har vært og kjøpt vogndyne/pute, og senge dyne samt sengetøy og himmel til seng i dag :-)

Skal kjøpe seng og madrass om ikke så lenge :-) Da er allt i hus :-)

Ååå som jeg gleder meg :-)

Skrevet

Kjøpte senga og vogna i mai:P Jenta kom i september:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...