Gå til innhold

Dere i Bergen eller Ålesund!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har sett skoene fra Vincent, eller har erfaringer? Er det stive priser? Tusen takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyydelige sko!! prisene er nok litt høye i utgangspunktet, men ikke verre enn mange andre. Vi har vært heldige og fått mange sko på salg- til en hundrelapp eller to. Skoene er ikke bare fine å se på, men også gode for føttene- et veldig bra konsept, og er sikkert verdt å betale litt ekstra for...??? er visst litt fan,jeg :-D

Skrevet

De ser veldig gode ut, det lille jeg så på siden dems. De har bare to butikker i Norge, noe å tenke på? Hihi;) Er ikke store utvalget her i byen, utenom de vanlige kjedene, Eurosko osv.. Vet baer ikke hvordan markedet hadde vært for barnesko som koster skjorta. Får man sko til en femhundrelapp hos Vincent?

Tusen takk for svar:)

Skrevet

Jeg har kun kjøpt støvler der, i dykkerdraktstoff.

Gutten har hatt de i 2 uker og er veldig fornøyd med de. De varmer bedre enn vanlige støvler og det virker som om de er mer slitesterk.

Skrevet

Jeg ga ca 300 for de støvlene. Jeg kommer til å handle mye der fremover.

Skrevet

300 er jo ikke galt! Så liksom for meg priser opp i 700-800, da vet jeg ikke hvor godt det hadde solgt:)

Skrevet

Dette er jo vanlige sjøstøvler da, som andre steder selges til under halve prisen.

Skikkelige vintersko tror jeg koster 700-800

Skrevet

Ja, bare ikke prisene begynner på 800 så er jeg nøyd;) Man må ofte betale for kvalitet, men her i byen vet jeg mange handler på økonomisko, så det spørs litt på hvor bra en sånn butikk hadde gått her i byen.

Skrevet

He he, sant nok.

Jeg handler finsko på Økonomisko eller Sparkjøp. Sko som nesten aldri brukes gidder jeg jo ikke å bruke penger på.

Støvler lønner seg her å kjøpe kvalitet. Han bruker lett 3-5 par med støvler i løpet av en sesong. Jeg håper disse holder lenger, siden de er litt mer solid.

Skrevet

Ja, det er det jeg mener også:) Har aldri handla noe på økonomisko jeg altså, sikkert mye bra der, MEN yttersko vil jeg gjerne ha litt kvalitet på, så de handler jeg ikke fra økonomisko.

Får håpe du blir fornøyd med skoene:)

Skrevet

Ja!! Kjempegode, og slitesterke. Og så tøffe da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...