Gå til innhold

ang mat til baby...


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er snart 4,5 mnd, han begynte med grøt for 3-4 uker siden, (anbefalning fra barnelege), han har spist full porsjon ganske lenge nå, elsker grøt. Får ikke vondt i magen av det. fast føde hjelper på gulpinga/oppkast... han har reflux.

 

og jeg lurer på om det er noen grunn til å ikke begynne å gi middagsglass....??

 

jeg ga han litt potet og grønsakspure i¨år, sånn fra 4 mnd, og han elsket det! fikk ikke vondt i magen.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at han liker det da. Om han vil ha det, er det jo bare å gi han litt middag også. Flott å venne seg til litt salte smaker tidlig - og når han holder bedre på fast føde også hadde jeg ikke nølt.

 

 

Skrevet

takk :o)

 

var sånn jeg tenkte og. men ble plutselig så usikker. og tenkte at nå får jeg vel masse kjeft her, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...