maritmora Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hallo jenter. Sniker meg inn her igjen jeg. Hadde en MA i uke 12 i våres, og har etter det stått på som bare det for å bli gravid igjen, uten å ha lyktes. Dette er en ny og uvant situasjon, da jeg har blitt gravid 4 ganger før, på første forsøket(2.forsøket ved svangerskap nr 4). Har denne mnd begynt med eggløsningstesting for første gang. Har bestilt tester fra billig-tester. Begynte å teste på dag 9 i syklusen min. I går på dag 12 hadde jeg et svakt strek, regnet da med at dagens test skulle være knall positiv, men den gang ei, den var enda svakere. Er dette normalt? Hva betyr dette? Er mere forvirret enn noen gang nå. Hjelp meg!! =)
Jippppi Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har også forsøkt billige-testene uten å få gode utslag. Min gynokolog sier at det ser bra ut og jeg kjenner noen ganger at jeg har egg-løs. Har lest om andre som er skeptiske til billige testene uten at jeg kan dokumnetere noe. Nå har jeg kjøpt CB og skal se om ikke det sammen med Pergo gir utslag. Håper dette er til hjelp
maritmora Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Takk for svaret oslo36. Lykke til med testingen din. Vi har nå "praktisert" hver dag siste uken, så da får vi bare krysse fingre og tær for pos test om en uke eller to, selv uten pos el-test.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hei. Eg har prøvd EL-testane frå BilligeTester i to perioder uten å få skikkeleg utslag. Bestemte meg for å prøve CB digital EL-test og har fått positivt resultat i to pp no.
maritmora Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Ok, da slår jeg fast at det antagelig er testene som ikke er helt til å stole på. Nå er det bare å vente på ikm om 9-10 dager. Symptomjakten har herved startet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå