wargirl Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 HOlder på prøve å bli gravid, blir forhåpentligvis det i løpet av kort tid (har 1 fra før). Ønsker å prøve å få tak i billetter til Bruce Springsteen på Valle Hovin i sommer. Er på den tiden for håpentligvis gravid. Hvordan stiller dette seg, høymusikk og gravid? Bør jeg unngå dette? Ønsker noen tips
Tante Bassa Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hvis du får tak i billetter så dra på konsert og kos deg.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Ser ingen grunn til at du skal la være å gå på konsert om du er graivd. Så sant du klarer det,så kan ikke jeg se at det er noe skadelig for den lille. Den lille kan nok bli ganske aktiv,for de hører også musikken,hvis du er et stykke på vei,men det er jo bare koselig. De sparker jo når de koser seg,så hadde jeg vært deg,så hadde jeg fått tak i de bilettene,hvis jeg tror at jeg selv hadde greid en konsert.
natalina Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 jeg var gravid på metallica konserten som var i sommer............og det håper jeg bebin tålte =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå