mamma mania Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Min lille sønn er tre mnd og fikk sin første vaksine igår. Han fikk nesten 39 i feber i går kveld og jeg ga han en stikk pille som helsesøster sa. Men målte han nå og da er tempen 37,7 er dette feber fremdeles? Noen erfarne mammaer som vet hva jeg bør gjøre?
Stratos med 3 barn Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Tror du kan slå deg til ro med at feberen har gått ned Hvis du målte rett etter at han våknet i tillegg, må du nok regne med at tempen viser litt feil. Prøv igjen om en 30 minutter eller så. MEN et bedre råd er at du ringer legevakta/lege/helsesøster etc for slike spørsmål. De er der for oss og svarer nok ikke feil i jaffal
Snappie Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 NEI, det er ikke feber. Alt under 38 grader på baby er ikke feber. Babyer har gjerne litt høyere temp. Min lille har en normaltemt alt fra 37,2 til 37,8 og hun er frisk:) Gi stikkpille videre du som anvist og slapp av. Min hadde litt feber da hun fikk vaksine. Kom opp i 38,2.
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 nei ikke feber. hvis den er under 38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå