Gå til innhold

Når ingen tror deg eller tar deg serieøst??? Hjelp meg!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av alt rot!!! Min termin var i går og fikk beskjed og har vært enig med min kommunejordmor at vi sammen i går skulle sende en henvisning til fødeavd. om en kontroll før UL-termin som er 12.12. Jeg er redd pga. et tidligere svangerskap med svangerskapsforgiftning og at min mor mistet sin første pga. feil termin og svangersakapsforgiftning. Men nei da i går ville hun ikke gjøre det, måtte vente til den 14.12 og tidligst få time der inne ( på sykehuset)den 17.12. Da har jeg allerede gått 14 dager over. Hva gjør jeg nå????? Var også til modningsakupunktur i går og denne jordmoren kjente på meg og det var 1 cm åpning og modent, og tøyde litt ,men skjer det noe da,NEI!! HAR nå gått med kynnere i flere døgn og mye"menssmerter" Sover ikke og føler at situasjonen er håpløs. Kan private jordmødre ta vannet??? Eller kan jeg be de på sykehuset gjøre det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

ikke kjekt med "rot", men jeg lurer på om du har tegn på svangerskapsforgiftning eller om jordmor har vurdert at alt ser så fint ut at det ikke er grunn til bekymring??

Har du snakket med jordmor om dette og bekymringen din??

Kanskje kommer barnet av seg selv snart hvis du er heldig.

Jeg har også kynnere og menssmerter, men fortsatt 13 dager til ul termin....

 

Lykke til - om noen på bakgrunn av dette vil "ta vannet ditt" vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, høres ut som ett rot! Ring føden og få en jordmor der til å se på deg!

bedre å ringe en gang for mye enn for lite. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...