Gå til innhold

Hva skal de små

Anbefalte innlegg

Skrevet

få til jul?

Her har vi ikke helt bestemt oss enda,men en ole brumm sackosekk kommer nok i alle fall til å ligge under treet,hva det andre blir,det vet jeg ikke helt enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling. Kanskje nytt akebrett, vi er hjemmeværende, så det akebrettet vi har her er flittig brukt. Det er dessuten et barneakebrett med bare plass til en. Tror vi må ha noe litt større:)

Hun får også et smykke.

Skrevet

Ikke no? Nei, jeg aner rett og slett ikke. Driver å broderer adventskalender (pakke kalender) til han og håper den er ferdig til jul, så blir jo det en gave, men utover det må jeg ærlig innrømme at han er bortskjemt! Han har alt han trenger + litt mer, samt en stoooor familie som ikke går av veien for å handle i "tide og utide"..... Og alle besteforeldre + den ene oldemoren er sånne som handler for tusenvis av kroner til bursdag og jul. Sliter med å finne på ting å ønske oss til jr fra de jeg :) Må se å få opprettet egen konto tror jeg........!

Skrevet

Har kjøpt fisher-price bounce and spin zebra

Skrevet

Gynge-elg fra Ikea.

Ellers har vi ønsket klær, cd'er, lydbøker (klatremus o.l), kjøkkensett i plast eller tre, akebrett m.m.

Skrevet

Eeegentlig trenger de ikke få noe. Får så mye pakker at de blir lei av hele opplegget:) Og ikke får de med seg hva som er fra hvem heller. Man burde bare kjøpe noe dem trenger, eller droppe hele greia. Men blir jo til at man kjøper noe da...

Vi lurte på sånn..hmm..ikke gåbil, men ja. bil eller motorsykkel som han kan sitte på og sparke ifra på. Digger de i bhg.

Storebror tror jeg skulle kjøpe huskerikkehvadetheter. Noe magnetmatte som man tegner på? Skjønte ikke helt den. Sikkert noe han har sett på tv. Men han ville nå gi det til bror sin, så da skal han få lov til det:)

Ellers vet jeg minsten skal få sånn lenestol e.l. og håpe han får en del ullklær. Mormor gir ham et strikkasett. (kjempefint!)

Skrevet

Hos oss er det både bursdag og jul så her kommer det til å flyte over av gaver+ at de er to også da. Så av oss får de nye bilseter, syntes det er nok. Og de skal begynne i barnehagen til uka så de har fått masse nytt nå til det.

Skrevet

Stor pakke med LEGO duplo( ganske populært i huset da), 16 mnd gammel

Skrevet

Her blir det også en Ole Brumm sacco til jul :-) Også får hun ei dukke og klær.

Skrevet

Iallefall den nye eventyrboken til Märtha Louise...

Så har vi tenkt på gyngehest og akebrett...

Skrevet

Eldste på 4 får dukkeseng + klær til dukka, guttebass på 3år får en stor pakke med lego og vesla på 1 får dukke også får de noe klær som de trenger.

Skrevet

Duplo og den lille fisher price robot saken skal han få av oss.

Skrevet

Gyngestol, han trenger en stol som er sin og skeidar har en kjempesøt hvit gyngestol:)

Kjøper ny dunpose+parkdress til ham når salget starter rett over jul så da blir det litt rimeligere julegave. Han forstår jo ikke hva han får fra hvem enda uansett og jeg vil bare han skal ha noe han gleder seg over!

Skrevet

Eline er 22 mnd. julaften og får av oss foreldre.

En bok om Noas ark og Duplo båt (politibåt?husker ikke helt). Er veldig opptatt av båter for tiden og har begynt å leke mer med duploen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...