Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Får ikke sove, må jo på toalettet hele tiden... noen som har tips og råd?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Tranebær juice har jeg hørt at skal hjelpe,siden det er syrlig,men har ikke prøvd det selv. Da jeg gikk graivd sist,sa også legen at en kunne drikke en del appelsin juice for den er også syrlig pluss c vitaminene. Håper at det går tilbake på deg,uvi er ikke noe godt nei.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Takk! Hadde jeg hatt tranebærjuice i hus (hey: rim en sen nattestid!) hadde jeg bøttet nedpå en hel del..
Linaria Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Tranebærjuice og appelsinjuice er det beste, fordi bakteriene ikke liker syren. Men alt av drikke du orker å bøtte innpå er til hjelp, da det er med på å "skylle" bakteriene ut.
2gullklumper Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Vil bare si at om du har uvi, så må du få behandling av lege.Kan visst gi for tidlig fødsel viss man går med dette for lenge. Svir det når du tisser da? kommer bare litt?Ellers er det viktig å drikke så mye du greier.
Mamsen&2Gull Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Kom deg til legen før det blir for ille.. Jeg visst ikke at jeg hadde det, og det tok en uke føre antibiotikaen virket.. Jeg begynte å tisse blod også.. Men, følg de andre rådene her også; ta tranebærkapsler/juice og appelsinjuice.. Da blir du fortere bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå