Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 mmmmmmmooooaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Du er saa morsom, jeg ler meg skakk!!
Smånetta 14.mai Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Men, anonym, vi har jo allerede Skravlesiden.
Fruen i huset Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Hvordan kan en debatt være gravid?! Sorry, ikke meningen å peke på skrivefeil, men kunne ikke dy meg Fniiis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå