Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Varierer mellom den siste til lacoste dkny - red delicious og den nyeste til prada. hvordan det da?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 det var ei som sa at yppert lukta så godt.. så da blei jeg litt nyskjerrig på hva folk her inne lukta... hmm..
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Stor sett svette sokker og dagens middag som sitter i klærne. Mmm, sexy. Når jeg derimot gidder så lukter jeg nyvasket + Armani.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Forkjøla og udusja. En av dem kan jeg gjøre noe med.
Cat.68 Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Det var jeg som sa at Yppert lukter så godt, og det gjør han, Glemte å spørre hva han bruker.... Selv bruker jeg Jean Paul Gaultier (kvinnekroppen)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 En same lukter reinsdyrskinn og ulvejakt.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Tror jeg må bli med og lukte på Yppert neste gang. Pen er han også, hører jeg. Yppert, er det greit om jeg lener meg litt innpå helt umerkelig og snuuuuuser litt på deg? Apropos snus- jeg har feilkjøpt og det suger med løssnus når man skal a)sette inn eller ta ut kontaktlinser b)ta i hvitt papir c)eller har et lite sår på tommelen...
Cat.68 Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Ja gjør det, har savnet deg hver gang jeg luten ;o)) !!!!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har ørten parfymer og skifter hele tiden... blir med andre ord ALDRI fornøyd med noen lukter Akkurat nå er det 212 1881 Armani Hugo Boss (lilla) Beckham et eller annet Paul smith, floral and sooooooo on............ Noen som har tips til meg??? *skravle skravle* præhæhæhææ Anyways, sikker på at Yppert bruker Hugo Boss, soul. Den er goood den!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 Jeg lukter litt mugg og litt rompe.. Mene bruker salvador dali- Dalimania Og DKNY- bedelicious
Dronningen! Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 Sur ved.... Men ellers så lukter jeg DKNY- bedelicious Kenzo - flowers
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #18 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror jeg har noe rundt 50 flakonger å velge mellom. Favoritten for tiden er Armani: Code, også gleder jeg meg til varmere tider så jeg kan tømme HOT fra Ralph Lauren. Den er rå!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #19 Skrevet 4. desember 2007 "yakk" den stinker... lukter gammel råtten rotfylling av Ralph Lauren:-)
Den drygaste Skrevet 4. desember 2007 #20 Skrevet 4. desember 2007 Kommer helt an på hvilket humør jeg er i.. jeg er jo hektet på parfymer og har en hel haug men de jeg bruker mest er På jobb: Jennifer Lopez "live" På fest: Gucci et eller annet Men akkurat nå lukter jeg Christina Aguilera for jeg fikk den nettopp i bursdagsgave av forloveden min
nr2eprins Skrevet 4. desember 2007 #22 Skrevet 4. desember 2007 Akkurat nå Clementin... er litt var for parfyme for tiden. Men, liker Guccien ( den rosa) veldig godt
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #23 Skrevet 5. desember 2007 Nope, den blander seg perfekt inn med saltvannshår og solhud, og lukter jordnært og forfriskende. Sommersexy! På meg da, riktignok. Skulle gjerne kjent den på deg jeg Yppert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå