Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Atte, nå kommer ikke jeg hverken til å sove, eller spise laks på lenge. Har ikke tenkt over at det er mulig engang egentlig. Lenge siden? Og du, kommer du snart eller? Jeg har ikke ryddet av etter middagen i dag engang jeg, tenkte jeg skulle la deg få gleden;)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Det er noen år siden ja. Var pappa sin tvillingbror som fant han=( Han skulle fikse noe på det rullebåndet der laksen går og så satt han seg fast og maskinen begynte å gå... Jeg kommer i morgen jeg=) hopper på første tog=) men her ser det ut som et horehus da, jeg har vært sjuk i dag og sambo har vondt i ryggen, så her er ikke mye pent=P
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har hatt husmorferie i dag og begynte på å tømme et oppbevaringsrom i går:) Hehe. Bare på pur f;) *grøsse* Laks skal fra nå av kun inntaes fersk...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Hehe du er ikke snill med meg altså... skal du rote så mye du klarer nå? la mann og barn lage totalt anarki i heimen før jeg kommer? =)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Mann er på jobb han, men bror kommer hjem igjen i morra! Jeg sparer selvfølgelig også klesvaska til din ankomst, du må gjerne gjøre det samme;)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Jaaaa, jeg skal fylle opp vaskerommet med gulpebodyer og bæsjebukser! og bleiebøtten skal få vokse seg stooor og fin med diarebleier... er det greit om jeg ikke vasker doen? gidder ikke altså... vi holder på å male vinterhagen, tar du strøk nummer to når du kommer? du kan godt få legge flisene også altså! og male og legge golv og lister i stuen=) du betaler selvfølgelig (men maling og fliser har vi!)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Hmmm, ja det er helt greit det:) Da gjør du ferdig ryddinga på roterommet og river stueveggen kanskje? Greit å få det gjort før treet skal inn! Hmmm, jo, kanskje du tar vindskiene i samme slengen? Isbeslag er viktig. Jeg betaler selvfølgelig for matrialer:) Og blir du ferdig før jul så sender jge bare ny liste!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Det er greit du. men jeg koker ikke pinnekjøtt altså. eller er det ribbe dere spiser på der borte i jammen? mener å huske jeg ble tvunget til å spise det skvipet... jeg har nemlig bodd der! sande da men er jo nesten drammen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå