Patetica fåkksi Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 1-sex = utroskap 2-kyssing = utroskap (ikke for alle kanskje?) 3-hva om du liker en annen VELDIG GODT? Og hva med denne.. du liker en annen veldig godt og dere möter hverandre ofte, null fysisk kontakt paa disse mötene, og ikke noe griseprat heller, bare vanlig kafébesök, men begge to VEIT hva den ene föler for den andre og motsatt. Er det utroskap? Flere eksempler? Dette KAN bli en spennende debatt.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Det kommer an på videre relasjon egentlig. Og for å spesifisere; jeg har en bestevenn, jeg var hans første kjæreste, første kyss, første store kjærlighet. Jeg var hans "alt" i maaange år. Men jeg gjorde det klart at det var et vennskap. Vi har også vært venner med "beefits" under felles enighet. Og hadde også avtale om at dersom vi begge var single når han ble 30 så skulle vi gifte oss. Vil vel kunne si at kjærligheten mellom oss er veldig dyp, jeg ville aldri vært ham foruten og vise versa. Men han er ikke drømmemannen. Min mann og han er barndomsvenner, de er mer sammen enn jeg er med bestevennen, og min mann er fullt ut informert og klar over situasjonen. Likevel er det greit. Hvorfor? Jo fordi selv om jeg og bestevennen har en kjærlighet som er unik, så er det ikke "sånn". Det har vært, det kunne blitt osv, men det er ikke. Men hadde det ikke vært noen som var så integrert i det daglige livet ville nok situasjonen vært annerledes.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Når man har fysisk kontakt, er det utroskap. Feks kyssing!
harengutt Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Det du gjør som du ikke kunne gjort foran din partner er utroskap.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Det var en bra definisjon, den vil jeg være enig i, så da er jeg det.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Det er vel egentlig ikke noe gyllen regel for dette, alle har og burde gjøre klart hvor denne grensen går. Noen har åpent forhold og godtar mye, andre kaller noen for utro for å se på en annen person.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 jeg hadde blitt mer såra om samboern min var forelska i ei anna, enn om han hadde et tilfeldig knull. det er bedre at han har gjort en feil, og beeer på sine knær om at jeg skal beholde han:p enn at han har dype følelser for ei anna, og vil gå fra meg. hadde nok ikke kunna levd med noen av delene. selv flørter jeg vell litt i festlig lag, og jeg vet han gjør det også.. såå grensa går ved kyss, gnukking og gnuring.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Jeg vil klasifisere alle tre eksempelene dine som utroskap. Dvs. gitt at man treffer denne pesonen man liker godt slik som du beskriver. Syns man bør avslutte det forholdet man har før man utforsker andre muligheter.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Men hvis begge er i et forhold, på hver sin kant.........
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Men foresten, ikke all slags kyssing. Både jeg og mannen min kysser andre (venner). Men det blir en annen type kyss.
harengutt Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Ja, litt bedre å definere med en setning fremfor å brette ut hele livshistorien og kjede samtlige her inne;)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Kjeder meg, så en setning eller 15 gjør liten forskjell for meg. Kjeder det deg derimot har jeg et godt tips, drit i å lese.
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2007 Det harengutt (sorry men jeg likte det en annen sa med Rabbit Boy, minner meg om "don't tell me to /hva det naa var/ pony boy" som faren til Nemo sa i sinne, om dere husker den..?? Uuuhh.. Hm. Uansett, det harengutt / alias Rabbit Boy sa om at hvis det er noe du ikke kan gjöre foran partneren din saa er det utroskap; hva med dette siste eksempelet jeg nevnte.. du möter en person ofte, dere gjör ikke noe fysisk galt i det hele tatt, dere er i full offentliget, og om partneren din spör hvem du hadde lunch med i dag etter jobben, saa forteller du at du var med denne personen.. Poenget mitt er mer den mentale kommunikasjonen her. Begge veit hva den andre föler. Er det galt?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 Jeg mener det er utroskap når man gjør noe man selv ikke hadde akseptert at partneren gjorde. Som regel er den som er utro også gjerne meget sjalu, for på seg selv kjenner man andre!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 Meg og min mann har en egen deffinisjon på utroskap, for oss. Når vi gjør noe vi vet den andre ikke ville like vi gjorde. Og vi har det nok kanskje litt likans dere på en måte. Jeg har min første ex, som jeg aldri vil være foruten. Visse ting deler jeg med han og ikke min mann (ikke sex) og det er helt greit for min mann. Sex med andre på en eller annen måte, er ikke en helt nei ting. Såfremt vi begge er enige om det der og da, osv osv. Så hva som er utroskap for oss, trenger ikke være utroskap for deg. Men det som er utroskap for deg, trenger ikke være utroskap for oss.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 Det du gjør som du ikke kunne gjort foran din partner er utroskap. harengutt mhm
Gjest ->>- Skrevet 4. desember 2007 #17 Skrevet 4. desember 2007 Ingen av disse tingene behøver å være utroskap. Men dersom man gjør noe ens partner ikke kan akseptere bak ryggen på denne begynner man å nærme seg. Det er fullt mulig å ha en partner som aksepterer at en både liker andre godt, kliner med dem og ligger med dem.
harengutt Skrevet 4. desember 2007 #18 Skrevet 4. desember 2007 Det du ikke kan gjøre foran partneren / ikke vil at partneren din skal vite om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå