Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg må ærlig innrømme- jeg koser meg hjemme, men sosialt liv er lagt på hylla omtrent. Hat to barn. En på 7 og en på 3 mnder, en mann som jobber i reise jobb, hus,hjem,ikke familie til hjelp osv. Jeg fatter ikke alle de som har så EKSTREMT med overskudd til å gjøre altmulig. Jeg føler jeg lever i min egen lille boble om dagen. Oppe om nettene dødstrøtt om dageneog alt dreier seg om baby. Har "mistet" litt interessen av å ha folk her hele tiden. Orker ikke. Jeg skjønner det bare ikke. Føler det eneste jeg gjør er å holde hus og hjem oppe ågå- rydde handle osv. Er så ensformig. Prøver å tenke at det er bare en periode og at det snart blir fult kjør med jobb osv- at vi skal kose oss denne tiden hjemme. Men finner ikke roen. Føler jeg går glipp av så mye og at ALLE andre har det så mye kjekkere. Gudene vet....
Stratos med 3 barn Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har en på 15 mnd og en på nesten 2 uker og livet er som du sier. 1000 ting å gjøre hjemme, MEN helgene er forbeholdt familie/venner og "artige påfunn". Da får vaska være i fred for min del Har ingen gode råd i grunnen, men du er ikke alene!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har kun en på 6 uker men dagene flyr som bare det. Føler at jeg ikke rekker til. Vi har hatt folk på besøk på kvelden fra dag 1 jeg kom fra sykehuset, og det har vært litt slitsomt. Vi har mange venenr og familie og det er koselig at de kommer for å se baby, men kveldene mine har gått bort med å sitte med gjester. Nå skal vi endelig ut å trille 2 timer hver dag og da glemmer jeg all husarbeid som venter.
Minnimor ü Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Uff ja jeg husker de første ukene med baby. Alle skulle komme å hilse på fortest mulig. Var veldig sliten men følte jeg ikke kunne si nei. Da jeg hadde kommet meg litt ovenpå igjen så ble det stille. Synes det hadde vært mye bedre om folk kunne ha ventet noen uker så hadde jeg kost meg mer med besøket. Jeg lærte to ting: Får jeg baby igjen skal jeg vente med besøk til baby er to uker. Når jeg selv skal på babybesøk til noen andre skal jeg tilby meg å ta med mat. Varte opp de nybakte foreldrene litt!!!
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 samme her, skal og ta med kake eller noe til nybakte foreldre og vente m å dra på besøk til det har gått noen uker. når jeg nå får selv igjen i mai og da har 2 stk under 1,5 år så skal jeg be folk vente m å komme på besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå