Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er så fortvilet da jeg for 2 gang ammer og kun går opp i vekt. .Veier nå 10 kg mer enn før jeg ble gravid og har ammet i 2,5 mnd. Gikk opp ca 12 kg under svangerskapet. Med nr en la jeg på meg 5 kg mens jeg ammet (hadde sinnsyk apetitt og "sterke behov"). Leser jo om folk her som går ned alle kilo pluss mer i løpet av 5-6 uker. Føler meg litt utenfor her ja...
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Da skriver jeg med inn i klubben din. Har samme problem. Babyen min er 6 uker og jeg fullammer, men går ikke ned i vekt. Spiser faktisk ikke mye (det er kanskje feil) men uansett burde ikke det begynne å gå nedover snart??? Frokost (hvis jeg rekker): to knekkebrød Middag (ikke stor porsjon) to frukt i løpet av dagen pluss at jeg drikker mye vann. Problemet er kanskje at jeg har fått stoooor sukkerbehov under amming men prøver å begrense det litt.
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Står bom fast jeg også og jenta er 7 mnd...!!! Nå er apetitten større enn ellers også, så det går vel opp i opp da. Utrolig fustrerende.
blittmamma07 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 mi jente er 6 mnd og vekta mi gikk ned til før gravid vekt, men nå har jeg jaggu gått opp ett par kilo og jeg ammer ... men er det ikke en myte at man går ned i vekt av amming? syns jeg husker å ha lest det i en av alle de bøkene jeg har trålet gjennom i løpet av svangerskapet.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Ja, det er nok ganske individuelt det der. Jenta mi er snart 4 1/2 mnd og jeg har 7 kilo aa bli kvitt foer jeg er tilbake der jeg var foer jeg ble gravid. Jeg ammer + gaar tur 1-3 timer hver dag, men kiloene raser ikke akkurat av nei... Men naa har jeg en helt sinnsyk appetitt + enormt sukkerbehov for tiden. Skal i tillegg gifte meg til sommeren, saa etter jul er det full skjerpings i matveien og paa tide aa begynne litt konstruktiv trening av en slapp kropp.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Jeg gikk ikke ned pga amming. Da jeg var ferdig med ammingen hadde jeg 10 kg til overs. Og det sitter som spikret. Men jeg vet at jeg ikke har vært flink nok til å passe på hva jeg spiste. Var jo så innmari sulten! Kommer til å være mye mer bevisst det når nr 2 kommer. Men det er veldig viktig å spise ofte og lite, det verste er å spise lite.
Mammapudding Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Har 8 kilo igjen som sitter som limt fast, til tross for at jeg ammer 1 million ganger i døgnet og spiser ofte og lite, går tur også! Nå har jeg bestemt meg for å gi fan i hele desember og slutte å tenke på den jævla vekta hele tiden. Skal kose meg i jula og så i januar begynner jeg på treningsstudio igjen, da begynner jeg å betale igjen så da må det brukes:)
FanteGuri Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Snuppa her er 6 mnd, men jeg har 4 kg som ikke forsvinner. Hadde enormt sukkerbehov i de første 5 mnd, har gitt seg litt nå. Trener, går tur osv, men jeg tror de 4 kg er kommet for å bli, tross en hel masse amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå