Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei. Lille gutte babyen min lå ute og sov etter en trilletur en liten halvtime. Han stod rett utenfor kjøkkendøren/vinduet vårt og da jeg åpnet døren og tok i vognen hoppet det en MUS UT av vognen. den var hoppet over kallesjen og INN til babyen. VET DU hvor redd jeg ble- herregud. Har ikke hørt om noe slikt før. Vi la ut musefelle og dagen etter var hun vekk. Men tenk dere om. Hørte det var skjeddflere tilfeller av dette i Bergen og det aller verste er rotter. De er jo direkte farlige. de hadde laget 4 sår på en baby i sin seng. dette er jo til å få mareritt av. fra nå av sover gutten i vognen på soverommet med vinduet åpent heller!!!
selma07 og engel Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg bruker insektsnettingen hele året når Selma ligger ute å sover!! Har hørt om dette før, og det er skikkelig ekkelt...
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Dette har ikke jeg tenkt, så dette var en tankevekker, takker for det. Har vært mest bekymret for katter jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Mus kan hoppe opp i senga til babyen også, så det var nok bare et slumpetreff at dette skjedde. Mere redd katter. Bruk netting,folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå