Øyboeren med to små <3 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 det verste jeg vet er når folk skal gi barselspresang/bursdag/dåp/julegave ol kommer og sier: vi har ikke noe gave nå, for vi visste ikke hva dere trenger, så dere må bare si i fra om det er noe dere trenger...! DET kaller jeg å være gniene på gaver..! for hallo? jeg er ikke frekk heller, jeg kommer liksom ikke nå når datteren min er over 5 mnd og sier: ja, du, forresten, du husker at du sa da jeg fødte for 5 mnd siden at jeg bare måtte si i fra om det var noe jeg trengte? vel, nå trenger jeg et nytt helseteppe, så vennligst kjøp det til meg.. greit nok om det hadde vært foreldrene mine eller svigermor, eller søstera mi da, for vi blir ofte enige om å dra etter vi har sett hva man har fått fra andre, og kjøper det resterende som var på ønskelista eller noe fint vi finner i byen, men når det er søskenbarnet mitt som jeg treffer ca 3 ganger i året, blir det bare frekt..! da syns jeg det er bedre de kommer uten gave.. noen flere som har litt sånne sære gave-historier?
BettyBoob Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 litt spesielt ja! Når venninne mine har fått barn har jeg ringt før bearselvisitten og spurt om det er noe spes de ønsker, eller hvilken str på klær de trenger veldig greit å gjøre det på den måten synes jeg!
NoDoubt Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Har heldigvis ikke sånne gave historier!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 ja, syns også det er veldig greit å bare spørre etter str eller om det er noe folk trenger først, og om de ikke trenger noe spesielt, prøver jeg heller å finne ett søtt plagg man kan vokse inn i, et pent smykke, eller noe praktisk som de fleste trenger.. men ofte slik at man kan bytte om man vil eller får likt...!
FrøkenSprøken Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Grandtanta (ja, hun insisterer på å bli kalt det) til mini sa at de ikke så poenget med å kjøpe fødselsgave til ham, fordi vi sikkert fikk så mye uansett, men at de heller ville kjøpe en Reima-dress når han begynte i barnehagen. Tusen takk, sa vi, men dressen har vi ikke sett noe til... Men tror ikke at det var for å være kjip altså! Den familien er bare litt slik at de lover og lover, og så glemmer de det like fort igjen. Er ikke med vilje, så det er virkelig godt ment, og de tror selv på alle løftene sine. Må bare le av de egentlig. Her snakker vi om å ikke ha det spøtt med selvinnsikt altså! (De skal slutte å røyke flere ganger i året, og er SIKKER på at de skal klare det, men holder i max to dager. Han ene handler hyller og skap fra IKEA til flere tusen kroner, og alt ligger nå i sirlige stabler i vedbua...) Dette gjelder forsåvidt hele farssiden til kjæresten min, men når du har blitt vant med det slutter du å irritere deg, og begynner å ta dine forhåndsregler. De tingene du ikke klarer å gardere deg mot, de ler du av;) Dette er forresten en egenskap jeg gjør ALT I MIN MAKT for å plukke av min kjære før den virkelig blomstrer opp, for jeg ser tendensene til tider. *Argh*
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Har ei venninne som kom med 2 trøyer i str. 128 når snuppa var 1 mnd......hm, hva skal man tro??? ikke var det lapper på dem heller...
Øyboeren med to små <3 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 haha, ok, det var kanskje å ta litt hardt i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå