fjollefrua Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 var akkurat ute med bikkja, og gjett hva? Holdt på å gå på snørra kanskje 10 ganger.... Fin temperatur, men er jo så sabla glatt... Må nesten ha med seg en pose med sand eller grus når man skal ut å gå, og strø foran seg hvor man går... Har ikke rukket å kjøpe noe brodder enda, men må nok skaffe meg det ja... Er 24 uker så begynnerjo å få litt mage også, og den vil jeg ihvertfall ikke falle på Måtte bare få det ut...
EnLitenPrins Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Det er sinnsykt glatt ute...Føler meg som bambi på glattisen..
mamma til søte små Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Ikke glatt her, men regner jo elefanter :/
nr 6 på vei Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 3-4 minus ute her i sør troms/nordre nordland. Mener vi får mildere vær mot helgen, syntes jeg så det på en værmelding.....
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 ...og jeg EEEELSKER det!! Deilig krisp kaldt vintervær, tenk: i Stavanger! Love! Love!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har kapitulert og kjøpt meg brodder.....det er liksom meg og de gamle damene med rullator=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå