Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 svigermor ber om å få ungene til jul, slik at du og din kjære blir sittende alene hjemme i jule aften? Hun vil ikke komme nei, det blir liksom så rotete med at vi venter et barn til rundt denne tiden, men hun vil helst ta med seg våre to søtinger!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hadde svart at det kan hun bare glemme! Julen er en familiehøytid, og hvis hun velger å ikke komme så får det være hennes valg. Dere kommer sikkert til å få en flott julaften uansett =)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Nei det hadde jeg aldri tillat! Men kan ikke dere feire jul sammen med svigemor også?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jo det vil vi gjerne men, hun er perfeksjonist og hun liker ikke at barnet kan finne på åå komme til juleaften, slik at det blir stress med organisering, etter hennes mening da. Nå er hun sint på oss fordi vi takket nei til hennes foreslag!!! Hva slags jul er det, en jul uten barn? Vi kommer nok til å klare oss fint, og jeg sa til min kjære skulle den lille komme til jul, ønsker jeg å komme hjem dagen etter fødselen dersom alt står til bra med barn og meg:) Vi gleder oss sånn vi
"gullet" Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 kjære vene for ei svigermor... jeg hadde nok hatt barna hjemme, d kommer til og ordne seg likevel om barnet skulle finne på og komme på julaften..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Hadde jeg aldri i verden gått med på! Hva skal hun med DERES barn på juleaften? Er jo familiehøytid og skjer det noe er det en kjempespennende opplevelse for alle, inkludert deres søte små...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Hun tenker nok ikke på oss. Hun har lyst til å ha det koselig med sine barne barn og resten av sin familie, glemmer at det er ensomt og trist for oss to som må sitte her og savne ungene våre. Og vet dere hva? jeg er kjempe glad for å slippe å ta den diskusjonen, for hennes sønn ble milt sagt forbannet av hennes tanker. Hun har engang ikke invitert oss, jeg kunne jo ikke tenke meg å være et annet sted i denne perioden, men jeg ville ha vært glad om hun tokk initiativ og invitert oss, men neida hun skal bare han ungene hun=o
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 GLEM DET hadde jeg sagt!!! Ikke søren om noen andre skal feire jul med mine barn, mens jeg sitter hjemme... Nei vet du hva... Hadde nesten begynt å le hvis svigermor hadde foreslått det for oss.. Kan jo ikke være helt seriøs den dama!! Unnskyld meg, men slikt provoserer meg skikkelig!!!! Skjønner ikke hvorfor det skal bli så mye omorganisering hvis dere kommer til henne alle mann og fødselen skulle startet!! Da er det jo bare for deg og mannen din og reise, så kan barna bli igjen da!!! Nei da hadde jeg heller holdt barna hjemme og gjort det til en koselig jul hjemme...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror jeg hadde begynt å le...! Noe så dumt! Er da vel ingen vel bevart persom som tror at det skal være iorden. Nei, pokker heller - hun hadde fått et klart og tydelig nei herfra!
vannkvinne82 *060208* Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 tenker hun ikke på at barna sikkert vil feire jula sammen med mamman og pappan sin???
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Tror du virkelig hun mener noe vondt med dette da? Hun vil vel helst bare avlaste dere i en hektisk tid, og dere er vel også invitert hvis dere har lyst? Synes kanskje det virker som hun prøver å hjelpe dere her. Hva tror du blir mest hyggelig for barna dine? Sønnen min på 2 år skal spise julemiddag hos svigerforeldrene mine sammen med mannen min. Jeg kommer hjem fra sykehuset lille juleaften etter ks og vet ikke helt hvordan formen kommer til å være. Jeg er selvfølgelig også invitert, men de har alle sagt at det er opp til meg om jeg orker å komme. Jeg synes det er mye koseligere for sønnen min å kose seg sammen med besteforeldre, tanter og onkler enn å sitte hjemme med meg som sikkert ikke orker å lage i stand så mye. Sender bort mannen min også jeg, så kan han også kose seg. Jeg ønsker jo selvsagt ikke at de skal være borte hele dagen, men kanskje i 2-3 timer for å spise god mat, og så tar de sikkert med litt mat hjem til meg også når de er ferdige! Synes kanskje du bør se på dette som en hyggelig gest fra svigermor om at dette er hennes måte å hjelpe deg på. Ikke at hun vil ta fra deg barna på juleaften. Kanskje dere kan ha en koselig stund før de drar bort dit og åpne pakker sammen. Eller kanskje du kan bli med bort på feiringen selv? Håper du velger det siste, så får dere alle en trivelig jul.
sydilla Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror jeg hadde ledd rått og prøvd å presse fram et takk, men nei takk mellom latterkulene... Hvordan skal en forklare noe slikt for to unger da - "nei, dere to skal få lov å være sammen med farmor på julaften! mamma og pappa skal være hjemme tilfelle babyen kommer." Hvis hun faktisk er SUR fordi dere ikke syns dette er en strålende ide, ja da bør hun kanskje ikke passe to unger denne dagen heller?
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Ikke aktuelt!!! -hadde jeg sagt:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 Hei alle sammen og takk for svarene:) Vi har sagt klart nei til denne invitasjonen, men hun er sint som ild! Vi er faktisk ikke så opptatt av slike negative holdninger. Vi har mere enn nokk å tenke på. Jeg har vært å kjøpt jule pynt idag og vi skal gjøre best ut av dette. Mannen min ble fornærmet og såret, han synes det var egoistisk av henne å tenke sånn. Han sier vi skal kose oss hjemme og han skal sørge for å lage god mat og gå aketur sammen med barna. Skulle fødselen starte til jule aften er det ikke så farlig heller, siden jeg har født flere barn kan jeg klare meg alene sammen med jormor, mens han koser seg sammen med barna;) Vi gleder oss til en hyggelig og rolig kjerne familie jul=) GUL JUL TIL ALLE DERE!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå