Gå til innhold

Noen her som sender meldekort elektronisk til nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag da jeg skulle sende meldekort, fikk jeg spørsmål om jeg ville ha forskuddsutbetaling for uke 49-50 i forb. med jula. Dette kunne jeg finne mer info om under "mine meldinger". jeg kryssa av for ja, men da jeg skulle lese om det var det null info der..

Noen som har peiling på hva dette går ut på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går på at du får dobbelt betalt, mindre jobb for NAV:)

Men du må likevel huske å sende meldekort neste gang da.

Skrevet

Det er kun om du vil ha forskuddsbataling for de to ukene der,, sånn at du ev kan handle julegaver osv,,,

Dvs at du får pengene på forskudd, før neste meldekort ev....

fikk samme sp mål i stad når jeg sendte meldekort, men jeg trenger det ikke akkurat nå, så krysset nei...

Er ikke annet enn det..

Skrevet

Jeg har også det samme, men fant ut at det er greit å få utbetaling i romjula, for da er jeg vel blakk etter å ha handlet resten til jul:/

Kan bli lenge å vente en hel mnd til neste gang selv om man får dobbelt opp før jul. Lett å bruke penger i jula:)

Kommer vel på torsdag i stedet for onsdag som det pleier den uka, for onsdag 26 des er vel helligdag tror jeg. (jeg har utbetalinger på onsdager)

Skrevet

Okei, det var ikke annerledes nei :) takk for hjelpen :)

Skrevet

Skal finne på noe lurt for å spare litt av de pengene hehehe ;) Får ikke pengene i romjula uansett jeg da,får de før jul , og utbetaling igjen etter nyttår..

Jeg får penger på torsdager som regel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...