"gullet" Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 ...når man har regelmesige kynnere ?? strammer seg i magen og i rygg, og innimellom så tar de seg opp, men fremdeles tre uker igjenn til termin... har ikke lyst og virke pysete heller. er ikke veldig vondt, bare litt... er over 7 år siden sist, så husker så lite skal ha KS denne gangen, så lurer litt på om jeg overreagerer
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Kan ikke si noe annet enn at er du bekymret så ringer du Heller en gang for mye enn en for lite Ta tiden på de en liten stund så om det er veldig regelmessig hadde jeg ringt.. Men du? Jeg kan godt overta de altså Har 17 dager igjen nå og ikke noe tegn på det skal skje med det første Lykke til jaffal
"gullet" Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svar :-) Og hadde d vært mulig, så ja, du kunne godt få tatt over :-)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Har det roet seg med kynnerene? Ringte du? Nysgjerrig jeg Håper alt er bra med deg hvertfall
JANUAR GLEDE Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Hei gullet åssen gikk det me kynnerne? Er født? Jeg er litt nyssgjerrig siden du hadde regelmessige kynnere 3 uker før termin:) Jeg håper nemlig min lille prinsesse kommer et par 3 uker før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå