Gå til innhold

Hvor mange kutter ut å drikke melk mens de ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om del småbarnsmødre som sier at de ikke vil drikke kumelk mens de ammer. Jeg driter i det, jeg drikker masse melk som vanlig mens jeg ammer, jeg har gjort det de to tidligere periodene jeg har ammet og gjør det nå også. Mine barn har ikke tatt skade av det. Hvor mange her inne har kuttet ut melkedrikking pga. amming?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så mye rart vi mødre skal og ikke skal gjøre... Men hvorfor skal man kutte melken når man ammer egntlig?? hehe, så mye rart...

Skrevet

Jeg har måtte kutte ut alt som har melk i seg... Alle melkeprodukter!! Det er veldig tungt, men det er det beste for barne. Legene tror en av jentene mine ikke tåler melk.. Har også kjøpt den spesial melkeerstatningen som man får kjøpt på apoteke. Men hun tar ikke flaske, så det får hun lite i seg. Av og til tvangsfòrer vi henne med skje og med sprøyte.. Men kan ikke si vi merker noen forskjell egentlig. Hun er jo ennå plaget med mye luft!

Skrevet

Min datter fikk kollikksmerter når jeg drakk melk. Hun reagerte mye sterkere på det enn på at jeg spiste løk o.l.

Da var det ganske enkelt å kutte ut melk en periode. Ikke snakk om hysteri, men en god del prøving og feiling og mange forferdelige kollikk-netter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...