Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 ..tar man ut bag'n i vogna? Hvor gammel er de da? Ho er snart for stor for bag'n OG voksipose'n sammen..noe må ofres, og da er det vel bag'n i disse vintertider!! Og er snella mi treig når ho ved snart 3 mnd alder ikke holder hodet helt selv??
These Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg fjernet bagen når hun var 3 1/2mnd, den var veldig smal. Jenten min er 4 mnd og fortsatt en del vinglete med hode, selv om hun er sterk både i armer og bein. Så jeg vil ikke si at hun er treig.
ateena_k Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 man skal fjerne baggen når di kan sitte selv. fordi da skal di bruke sellene...
aanonym Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Kommer an på tre faktorer: 1. Hvor stor er bagen 2. Hvor stor er babyen 3. Hvor stor er vognposen Da storebror var liten hadde vi kombivogn med ganske liten bag. Storebror var i tillegg et stort barn, så der tok vi ut bagen ved ca 3 mnd, da var det trangt med voksiposen. Lillebror er et mye mindre barn, og denne gang har vi duovogn med stor bag. Vi har i tillegg lært at voksipose er kraftig oppskrytt, og kjøpte i stedet en lammeskinnspose (like varm og god, men mye nettere størrelse/fasong). Lillebror er 3 mnd nå, men vi kommer til å bruke bagen i lang tid fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå