Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varer det hele tiden mens man ammer, eller blir det bedre etterhvert?

Nå er snuppa 6 mnd, og spiser grøt og frukt i tillegg til mm. Siden hun selv spiser eple uten magetrøbbel, prøvde jeg å spise det også - hun illskrek etter min eplespising da hun var noen uker gamel, men nå merket hun ingenting.

Har ikke prøvd meg på kål, erter og slikt ennå, men kanskje det går bra etter hvert også ...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kolikkproblematikken er for de aller flestes vedkommende et tilbakelagt kapittel når babyene er 2-3 måneder gammel. Tror du trygt kan spise det meste nå!

Skrevet

Hei! Selma er 10 mnd og får vondt i magen dersom jeg drikker mye kullsyre, spiser mye melkeprodukter, løk, hvitløk, sterk mat osv. Det er veldig kjedelig, men sånn er det enda her i huset. Hun hadde bare en kort periode med kolikk, men er fortsatt var på hva jeg spiser. Ga henne et middagsglass som hadde erter i, da bæsjet hun slim... Så litt sensitiv i magen frøkna.... Men prøv deg frem så oppdager du fort om hun reagerer.,... Det er den eneste måten å finne ut av det på;o)

Skrevet

Min reagerer etter 7 mnd fortsatt på kål, men det andre har blitt borte mer eller mindre, tror jeg.

Skrevet

min er 5 mnd å reagerer på d meste enno:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...