Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Føler at jeg har så utrolig mye hemninger angående sex, og leser mange innlegg der par har helt utrolig sex uten hemninger og kan kommunisere lett med partneren. Vi forteller aldri fantasier til hverandre, føler vel egentlig at jeg er den grinete kona som aldri vil gjøre noe spennende. Lurer så fælt på om han syns jeg er kjedelig, kanskje han ville hatt det bedre med noen andre. Han spør meg heller aldri om noe, så tror nok vi er litt dårlig å kommunisere om sex. Hvordan skal jeg klare å snakke med ham om dette, vet ikke om jeg tør?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Har du LYST til å prøve mer spennende ting og ha mer sex da? Dte er jo 1. bud. Det kan være en barriere i starten men man må bare prøve seg forsiktig frem. jeg og samboeren min har et v nært forhold så vi kan snakke om alt, også om sex- det har jeg egentlig aldri hatt noe problem med. I begynnelsen syntes jeg det var litt ubehagelig å snakke MENS vi hadde sex, det var en lite barriere. Men når vi først kom dit, merket jeg at det ble utrolig mye lettere å bare gi seg hen- altså fordi man gir uttrykk for at man setter pris på den ander og det han gjør mens man har sex og. Kommunikasjon er faktisk hele nøkkelen- å snakke åpent om alt m hverandre, også ikke-seksuelle ting. Vi er veldig åpne om alt, men har også vært sammen i mange år, så det har jo vært en prosess. Hemninger kommer jo ofte fra skyldfølelse, og det er det en del jenter som sliter litt m, tror jeg. Det er liksom så mye mer sosialt akseptert å være kåte for gutter enn for jenter, og noen jenter får dårig samvittighet av det. Men det skal du ikke ha!!!! Nyt kroppen din og lysten din, det er en grunn til at vi er skapt med alle disse herlige funksjonene.. Det har også litt m selvtillit å gjøre, tørre å tilnærme seg den andre uten å bli sjenert. Prøv å bare gå og ta rundt ham, kyss ham, si at du synes han er deilig og at du har lyst på ham- slike ting kan være en start... Det er så viktig å uttrykke for den andre at man liker ham/henne og at man tenner hverandre- da føler man seg mer sexy også. Vis at du er tent på ham- det er noe alle gutter liker!! etter hv kan du spørre ham hva han har lyst til å prøve- eller enda bedre: foreslå noe nytt selv!! Det vil garantert falle i smak. prøv og smile og "erte" ham litt når du sier det. Men du må jo være klar selv, da. Hopp i det- det er mange herlige opplevelser som venter. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå