Gå til innhold

Jesus passer på dem.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake skulle vi søke om barnehage plass, og i den forbindelse sa en kollega til meg at jeg ikke måtte søke på en spes barnehage.

dette hadde hendt henne: Hun er mamma til en gutt på 2,5 år og en formidag hadde hun og en venninne gått tur i området ved barnehagen, da hadde hun sett to gutter fra avdelingen til sønnen som var nede ved vannet og leket, ingen voksne i nærheten, hun tok med seg guttene de hundre meterene opp til barnehagen og sa hvor hun hadde funnet dem og sagt at hun syns dette var skremmende, tenk hva som kunne hendt!!!

Hun fikk til svar at jesus passet på dem og at det "låg" i hans hender viss noe evt hadde skjedd!

Kollegaen min ble lamslått og tok sønnen ut av barnehagen straks!

He he... jeg søkte ikke i den barnehagen nei!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HERREGUUUUUUUD (hehe, passende reaksjon!). De må jo være gale!!

Håper de meldte fra til noen som kunne få stengt den barnehagen sporenstreks! Det går ikkke an!! Nå fikk jeg skikkelig vondt i magen -tror jeg hadde fiket til vedkommende!

Skrevet

har ikke ord engang jeg.... sjukt... burde virkelig ha stengt den barnehagen ja....

Skrevet

HVA??? Hun skulle fått seg en kilevink hos meg for å si noe sånt, de passer tross alt VÅRE gullonger. Er det ingen plasser å rapportere henne, sa du noe til de andre foreldrene?

Skrevet

det må jo ha vert en person som var utplassert som kunne si noe sånt!!??

Herregud!

Sitter helt sjokket her jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...