Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 1. november ble jeg slått ut med kraftig forkjølelse og feber. Kvikknet til og ble feberfri, men sår hals og tett nese. Så blir jeg helt slått ut igjen med feber, og verkende kropp. Fortsatt tett nese, vondt i bihulene, stygg hoste og vondt i bronkien. Så endelig var jeg på bedringens vei. Hadde klart meg uten nesespray om natten i litt over en uke, lå med hodet høyt bare. Så blir jeg syk igjen! Ble slått ut med feber, verkende kropp og på nytt en tett rennende nese. Er det mulig!?! Slått ut med feber 3 ganger på en måned! Jeg har alltid vært en som sjeldent blir syk, å har et sterkt immunforsvar. Så hva skjer? Kolappser hele immunforsvaret når man er gravid eller? Lei av å være syk...
calalalala Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Uff, høres ikke noe behagelig ut... Her har det vært omvendt, jeg blir ofte småsyk ellers, men har -bank i bordet- holdt meg frisk (bortsett fra svangerskapsplager osv da selvf.) hele svangerskapet. Merkelig hvordan kroppen fungerer... Men jeg har faktisk hørt at immunforsvaret skal være bedre når man blir gravid.. mager trøst for deg men... God bedring:)
mamsen & guttaboys Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har det også slik. (Bank-i bordet!) immunforsvaret mitt er blitt MYYYYE bedre. Før så var det jeg som ble syk av ingenting, men nå har det gått forkjølelse, influensa, halsbetennelse og omgangssyken her i huset, ble bare litt tett i nesen....... Men jeg sender en varm go bedringsklem til deg:)
aragon Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Har også vært plaget med nedsatt immunforsvar i svangerskapet. Holder på med min 5 forskjølelse nå og jeg som aldri pleier å være syk ellers. Uff, men ikke hatt noen andre plager da så skal ikke klage!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Samme her, er dausjuk for 3.gang på 3 uker... Kraftig forkjølelse som snart tar knekken på meg.. Vondt vondt vondt!!! Jeg er sjelden syk til vanlig.. Nå er det noe hele tida syns jeg.. Fy flate så elendig jeg føler meg...... Er det otrivin som er anbefalt nesespray under svangerskapet? Eller kan man bruke hva som helst.. Jeg orker ikke mer av den tette nesa.. Kun det ENE neseboret som er fullstendig tett... Hodepine og sår hals + vonde ører...... HAVE SOME MERCY!!!!! *jamre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå