Gå til innhold

Dere som har pynta til jul, når rydder dere vekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo fått med meg at en del allerede har hele huset stappa fullt med nisser og engler, girlander, juletre, svibler, kranser, røkelse, medister, sylte og alt det som hører med... (som for midt vedkommende kommer på plass lille julaften)

Når pleier dere å rydde vekk ting til etter jul, er det sånn at når juleklokkene har stilnet så skal alt pakkes ned igjen eller er det trettende/tjuende-dag jul som er slutten og dermed nedpakkingens dag hos dere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynter til jul 1. desember (ikke juletre...det kommer opp ei uke før jul). Tar ALT ned den dagen det nye året begynner.

Men nå har jeg kun et par nisser og stjerne i vinduet og noen røde lys og adventstaken...Er ikke rødt i hele stua her altså. LIker å ha litt julestemning rundt meg en stund FØR julaften...KOmmer i stemning da=)

God JUL!

Skrevet

Pyntet med litt nisser og engler og julestjerner 1. des. Juletreet setter vi opp lille julaften og alt går ned igjen 13. dag jul...

Skrevet

Liker å holde jula til trettendedag (6. januar) vi men pynter ikke annet enn til advent når det ennå er advent... og venter med julepynten (det røde) til lille julaften.

(Forøvrig så starter jeg med å spille julemusikk midt i november siden jeg har godt over 350 julerelaterte plater på pc'en så det er min stemingsskaper)

Skrevet

Har kun julestjernen, adventstaken, og julegardiner oppe jeg da.

Pynten kommer 21 desember (vanligvis 23 men vi reiser bort i år så tar det litt før)

Tar den ned igjen 5 januar eller noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...