Gå til innhold

Hva pokker er greia med tenna til Maria Arredondo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg friker ut av den reklamen hennes. Hva har skjedd med de tenna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor er de så taggete???

Skrevet

Jeg vet ikke...la merke til det i går. De var veldig taggete. :)

Skrevet

Det ser ut som om hun aldri har tygget noe i hele sitt liv...

Skrevet

Kan bli taggete hvis man ruser seg på stoffer som gjør at kjeven strammer seg. Selvom jeg har liten tro på at det er det som har gjort tennene hennes sånn.

Skrevet

Jeg tror ikke de kan bli sånn som hennes er av dop altså. De er kritthvite og taggete som på et lite barn med nye tenner...

Skrevet

Hun har ikke mistet melketennene enda.

Skrevet

Hun har stygge tenner for at de skal stå til resten av dama!

Hun ser ut som en ekkel spissmus med knudrete, smale lepper. Usj!

Skrevet

auauauau..tenk å bli su.. av henne. også bli skremt av at noen tar i døren. de tennene der rundt ..... fyttihelvete... auauauau

Skrevet

Skulle gjerne bytta både tenner, utseende, hår, alder OG sangstemme med henne, jeg................

Skrevet

Hæ, er de taggete? Har jeg aldri sett.

Noen med link til bilde hvor man ser det? Kan ikke se noe rart med tennene på de jeg fant..

Skrevet

det er absolutt ikke noe galt med tennene hennes. de er hvite, jevne og fine.

Skrevet

Ikke lagt merke til tennene, men huden er ikke akkurat ekte den heller. retusjert retusjert retusjert. ikke bra

Skrevet

Du må se reklamen på tv. Der er de taggete, ikke jevne.

Skrevet

Jeg synes hun er pen jeg. Hun ligner litt på meg da jeg var yngre, slankere og penere:) hehe

Tennene er forresten veldig hvite og flotte, men de er taggete!!!! Hun ser veldig skummel ut med de tenna altså. Jeg finner ikke noe sted på nett nå som du ser at tenna er sånn, dere må bare følge med neste gang reklamen dukker opp. Tror den går på tv2.

Skrevet

jepp ser det jeg også!!

Men trur du ikke det bare kan være noe med lyset eller noe som gjør at det ser slik ut. Uansett er det nok en veldig enkel sak å få fikset tenker jeg.

Skrevet

Jeg tror no det er noe hun har gjort med vilje altså. Ingen kan vel ha sånne tenner. Det er ihvertfall ikke noe med lyset.

Skrevet

Hehehe, ja ikke vet jeg, men man kan da ikke villa ha slike tenner med vilje??

Skrevet

Mine tenner er oxo taggete, men de er bare sånn...Har ikke gjort noe for å få sånne stygge(som noen av dere velger å kalle det)tenner. Men har har heller aldri fått noen kommentarer på det. Mulig det syntes bedrei "tv-lys"?

Skrevet

Har du sett den reklamen? Har du slike tenner som henne fra naturens side?

Skrevet

Ikke så ille. Mn jeg har en"tagg" på de fire midterste tennene nede, og begge fortennene oppe.

Skrevet

Men hennes er jo jevnt taggete over hele, en tagg per fortann synes sikkert ikke så veldig.

Ikke misforstå meg, jeg digger egentlig særpreg på tenner, men slik som hun har synes jeg ser skikkelig skummelt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...