FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg friker ut av den reklamen hennes. Hva har skjedd med de tenna?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 Ja, hvorfor er de så taggete???
ape Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg vet ikke...la merke til det i går. De var veldig taggete.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Det ser ut som om hun aldri har tygget noe i hele sitt liv...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Kan bli taggete hvis man ruser seg på stoffer som gjør at kjeven strammer seg. Selvom jeg har liten tro på at det er det som har gjort tennene hennes sånn.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2007 Jeg tror ikke de kan bli sånn som hennes er av dop altså. De er kritthvite og taggete som på et lite barn med nye tenner...
Groosalugg Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Hun har ikke mistet melketennene enda.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Hun har stygge tenner for at de skal stå til resten av dama! Hun ser ut som en ekkel spissmus med knudrete, smale lepper. Usj!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 auauauau..tenk å bli su.. av henne. også bli skremt av at noen tar i døren. de tennene der rundt ..... fyttihelvete... auauauau
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 Skulle gjerne bytta både tenner, utseende, hår, alder OG sangstemme med henne, jeg................
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 Hæ, er de taggete? Har jeg aldri sett. Noen med link til bilde hvor man ser det? Kan ikke se noe rart med tennene på de jeg fant..
millsen© Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 det er absolutt ikke noe galt med tennene hennes. de er hvite, jevne og fine.
FruAnonym Skrevet 5. desember 2007 #16 Skrevet 5. desember 2007 Ikke lagt merke til tennene, men huden er ikke akkurat ekte den heller. retusjert retusjert retusjert. ikke bra
ape Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 Du må se reklamen på tv. Der er de taggete, ikke jevne.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. desember 2007 Jeg synes hun er pen jeg. Hun ligner litt på meg da jeg var yngre, slankere og penere:) hehe Tennene er forresten veldig hvite og flotte, men de er taggete!!!! Hun ser veldig skummel ut med de tenna altså. Jeg finner ikke noe sted på nett nå som du ser at tenna er sånn, dere må bare følge med neste gang reklamen dukker opp. Tror den går på tv2.
Cat.68 Skrevet 5. desember 2007 #19 Skrevet 5. desember 2007 jepp ser det jeg også!! Men trur du ikke det bare kan være noe med lyset eller noe som gjør at det ser slik ut. Uansett er det nok en veldig enkel sak å få fikset tenker jeg.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror no det er noe hun har gjort med vilje altså. Ingen kan vel ha sånne tenner. Det er ihvertfall ikke noe med lyset.
Cat.68 Skrevet 5. desember 2007 #21 Skrevet 5. desember 2007 Hehehe, ja ikke vet jeg, men man kan da ikke villa ha slike tenner med vilje??
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #22 Skrevet 5. desember 2007 Mine tenner er oxo taggete, men de er bare sånn...Har ikke gjort noe for å få sånne stygge(som noen av dere velger å kalle det)tenner. Men har har heller aldri fått noen kommentarer på det. Mulig det syntes bedrei "tv-lys"?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 5. desember 2007 Har du sett den reklamen? Har du slike tenner som henne fra naturens side?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #24 Skrevet 5. desember 2007 Ikke så ille. Mn jeg har en"tagg" på de fire midterste tennene nede, og begge fortennene oppe.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #25 Skrevet 5. desember 2007 Men hennes er jo jevnt taggete over hele, en tagg per fortann synes sikkert ikke så veldig. Ikke misforstå meg, jeg digger egentlig særpreg på tenner, men slik som hun har synes jeg ser skikkelig skummelt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå