Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Er 33 uker på vei, og foreløpig har alle lege- og jordmorbesøk gått greit. Er ei ganske sjenert jente når det gjelder og vise frem underlivet. Må jeg jo, så må jeg.. Gruer meg ikke til fødselen, for det er jeg jo forberedt på, og har ellers aldri vært noe problem å ta gynekologiske undersøkelser. Det jeg er redd for er at jeg plutselig dukker opp hos lege eller jordmor og får beskjed om å kle av meg på underkroppen og legge meg på benken, uten å være klar over det på forhånd...!? Liker å vite om sånt i forveien jeg.. Er det normalt med undersøkelser oppi der før fødsel (modning o.l)? Noe jeg bør vite om? Må være forberedt for å klare å gjennomføre det jeg. Håper noen kan hjelpe meg! Dette bekymrer meg virkelig!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Nei, de undersøker ikke oppi der uten videre. Mulig de gjør det hvis de har misstanke om, eller har grunn til å sjekke om hvorvidt det er modent. Men er altså ikke normal prisedyre før du har fått rier..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 jeg hadde ikke noen undersøkelse før fødselen (iallefall ikke som jeg ikke fikk vite om på forhånd!), tror ikke dem vil undersøke deg der oppi så mye dersom di ikke mistenker noe galt eller du ber dem om det!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå