Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hvor er trykket på elin? Eelin eller Eliiin? Synes det var litt tungvint å uttale, litt mye E'er. Siden du spør:) men ellers fine navn begge to:) Ble bare litt voldsomt med to navn som begynte på Eli..
lmny Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 ja skjønner hva du mener, driver å forhandler litt me sambo her. Han vil ha Elin og jeg vil ha Elisabeth så for at begge skal få viljen sin så tenkte jeg bare å prøve me begge navnene. Vil i utganspunktet ikke ha dobbelnavn,men må man så må man...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Sånn blir det her også, to merkelige sammensetninger:) Var ikke meningen å virke negativ, begge navnene er fine. Men ble litt mye med to eli'navn sammen. Men det venner man seg vel til. blir bare veldig lett at hun da kommer til å gå etter navnet Elin siden det er enklest (og at elisabeth bare blir et ubrukt dobbeltnavn..) sånn tror jeg det blir her iallfall.. Men Elisabeth Elin da? Med trykk på Eliiiin..? Da vinner du;) hehe... Eller ble det kanskje bare enda mer komplisert..
Babyluren Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg syns navnene er fine hver for seg. Tror fort ungen kan få kallenavnet EliEli om dere velger begge.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Synes det var et stilig og originalt navn
UngVoksen-over termin Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Enig :-) Synes det var fint jeg :-)
mamma :-) Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Litt tungt! Selv ville jeg kuttet ut Elin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå