Gå til innhold

trenger noen råd fra kloke damer/jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP! samboeren (mr x) til bestevenninna mi er notorisk utro og prøver å overtale nå min samboer til å gjøre det samme. Dette innrømte min samboer før han og x dro på kino, var meningen X skulle ha med seg ei dame men tror ikke det ble noe av,men nå sitter jeg med angsten i halsen og tenker en del!

Jeg stoler på sambo men han er lett påvirkelig og vil ikke at jeg skal konfrontere X . Hva slags kamerat er dette som prøver å ødelegge andres familier?? Kjenner jeg er helt på gråten her og håper at min sambo kommer hjem snart så jeg får snakket med han om dette, nå har jeg fått NOK av mr x. Like før jeg denger hodet i veggen her :s

Jeg vet at mr x er utro fordi han kom for 2 uker siden hjem til bestevenninna mi med sugemerke på halsen og min samboer forteller en del med hva han (x) driver med!!

Håper på noen kloke svar her og ikke kjeft.

meg i ett tenkende hjørne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda! For en idiot! Men om dette er bestevenninna di har du plikt til å si fra til henne mener nå jeg... Og når kortene er på bordet forsvinner han kanskje ut i periferien, og er ikke lenger en påvirker på samboeren din!

Skrevet

Ut fra mange av innleggene dine her høres samboeren din ut som en kronisk umoden idiot som du ville ha det bedre uten.

*klok, ikke diplomatisk*

Skrevet

Jeg ville spurt denne mr.x om han bare var helt idiot eller bare lite intelligent. Ville ikke hatt han i nærheten av min familie iallefall. Man trenger da ikke slike venner.

Skrevet

Lett påvirkelig?! Det er et annet ord for å fraskrive seg ansvar. Hjelpes!

Skrevet

Høres ut som om denne idioten ikke er noe å samle på som kjæreste for veninna di eller som kompis til samboeren din.

Men hvis samboeren din hadde hatt noe å skjule for deg,hadde han vel kanskje ikke fortalt om noe av det x sier og gjør?Det at han forteller deg om det tyder vel på at han også syns det x driver med er galt.Men skjønner at du blir urolig.Ta en ordentlig prat med han du:-)

Skrevet

bestevenninna mi vet om at han har drevet med andre damer. for 2 uker siden kom han hjem med sugemerke på halsen og ble ganske så busta og han er på flyttefot nå til fredagen . De har hatt en del problemer men trenger da ikke dra inn MIN samboer i dette? Men min sambo kommer nok til å møte han selv om min venninne og mr x flytter fra hverandre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...