lykkeni=) Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei jenter=) noen som har råd for å stabilisere mens syklusen?? Har varieret fra mellom 32 til 43 dager det siste året...
miobell Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 skulle gjerne gitt deg tips om jeg hadde noe fornuftig å komme med hvor lenge har du vært prøver? gikk du på ppiller før du ble prøver og evt. hvor lenge? eneste jeg har lært er at ppiller er en faktor til å få kluss i syklusen og i etterkant problemer med å få en stabilitet i det. hørt om noe helsekost som skulle kunne hjelpe, men glemt hva det het. skal sjekke det nærmere opp, men kanskje noen andre som vet hva jeg snakker om?
lykkeni=) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg brukte p-ring som prev. men sluttet for ca 3 år siden. Mensen har vært litt mer stabil tidligere men nå er den helt på villspor=) er jo litt vanskelig å finne eggløsninga loksom=s
miobell Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 hvor lenge har du vært prøver? kanskje det hadde vært ok for deg å ta deg en tur til legen, så kanskje du i allefall hadde fått litt ro i kroppen i forhold til din ustabile syklus..
lykkeni=) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 Vi har bestemt oss for å prøve sånn på ordentlig nå=) vi har liksom hatt litt den holdningen: det som skjer det skjer=) Jeg snakket faktisk med legen i forrige uke, hun så at det var helt normalt at syklusen kan svinge litt av og til.. men det er jo fryktelig irriterende da!!=p
miobell Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 ja forstår godt at det er frustrerende! på mange måter .. hehe.. å nesten ikke vite når du kan ha på deg hvit bukse, til "når er egentlig min mest fruktbare periode..?".. kjedelig! men får håpe at det snart stabiliserer seg litt for deg! kan forresten foreslå homeotapi og/eller akupuntur. kjenner til noen som har prøvd dette i et lignende tilfelle, med positivt resultat I tenårene slet jeg selv veldig med syklusen pga lavt østrogen nivå i blodet (synes i allefall å huske at det var årsaken). Gikk til homeopat. Fikk "medisiner", akupuntur og fotsoneterapi og dette hjalp meg veldig!!!
lykkeni=) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 Takk for tipset=) det er jo absolutt verdt et forsøk! Mamma har vært en del hos homeopat for diverse plager og hun har bare positive erfaringer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå