Kosermeg Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg vil gjerne kjøpe Teutonias lammeskinnspose men finner ikke butikker som selger den. Lilleprinsen er utsolgt, og ingen andrfe butikker jeg har vært i selger den. Noen tips? Bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 http://www.storken.no/productview/19382502/
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg kjøpte min på reflex! de kan også bestille inn for deg fra teutonia om de ikke har den inne!er kjempefornøyd med denne:-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Får vel tak i den der de selger teutonia ting. Om de ikke har den i butikken kan de nok bestille den. Ellers vet jeg du kan få de hos babyshop,men må nok kanskje bestille den der også.
Kosermeg Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Problemet er at det er ny leverandør av Trutoniaprodukter, og ingen får inn varer for tiden fra dem. Jeg må mao finne en butikk som har varen inne. Har forsøkt mange steder i Oslo, men de har den ikke. Noen andre som vet?
Blubbediblu Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Gå inn på www.mypram.com/teutonia. Der finner du alt du ønsker og det er billigere enn hos noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå