Gå til innhold

Nytt treff i sarpsborg!


BabyAug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og ei til vil! :o)

 

Tid og sted ja.. Jeg er ikke noe særlig kjent i Sarpsborg, så kan ikke bidra så mye der..

Men vet ikke om folk er litt opptatte nå før jul kanskje, at det er best å vente til etter?

Eller?

Jeg kan ihvertfall før jul også jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kan også før jul. Kanskje vi skulle finne en dag neste uke? Onsdag passer best, men får det nok til ellers også. Hvilken dag passer for dere? Vi var på Dolly forrige gang, men syns ikke det var så veldig koselig der. Men peppes går jo an? Jeg er ikke så godt kjent så vet ikke om noen kafeer eller sånn men finns vel det og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag passer for meg også! :o)

Som sagt, jeg er IKKE kjent i Sarpsborg, så hvor vi skal møtes må nesten andre finne ut av! :S

 

Håper noen flere vil da! *hihi*

Skal høre med henne andre jeg, om ho kan onsdag den 12.! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hør med ho om det passer.Men skal vi skal vi møtes på peppes på storbyn da eller? Kunne du lagt det ut som nytt bim treff? Så ser flere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan jo det! :o)

Ho har ikke vært logga på msn i dag, så har ikke fått spurt ho, men gjør det så fort jeg ser ho der! ;o)

 

Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skriver det der oppe jeg! :S

Men kan sikkert prøve! *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan hende *renathe88* kan også, men ho var ikke heeelt sikker! :o)

Ho jobber egentlig på onsdager, men ikke alltid hver onsdag.

Så da håper vi ho kan også! :o)

 

Da er vi ihvertfall 3 som VET vi kan den dagen da!

Blir koselig! :o)

Jeg har jo aldri vært med på treff før da, så "gruer" meg litt! *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg tørre å være med så passer det egentlig veldig bra for meg og den dagen! Jeg kjenner også en til som muligens kan være med.

 

Hmm.. får se hvor tøff jeg er ;) Men så passer det jo bra vist du tybber ikke har vært på treff før heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, ja bli med a!! :o)

Hadde vært såå koselig med ihvertfall ei til som ikke har vært på treff før! Vi har jo snakka litt sammen her inne òg, så kanskje ikke det blir såå flaut! =P

 

*renathe88* får vite denne uka om ho kan være med, så da håper jeg både ho kan, og dere tingeling!

Da er vi jo hele 6 stykk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*renathe88* tror ikke ho får vært med! :o(

Men hvis vi utsatte det 1 time kunne det hende..

Hva syns dere? Blir det for sent kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje litt sent, men kan ho ikke bare komme når ho rekker da? Gjør jo ikke noe om vi andre er der fra 19 så kommer ho når det passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns kanskje det blir litt sent.

Kan si det til ho jeg, at ho godt bare kan komme når ho er ferdig på jobb. Men ho sa det ikke gjorde noe at ho ikke fikk vært med denne gangen da, at ho heller kunne være med neste gang! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho blir ikke med denne gangen, men heller neste! :o)

Så da er vi ihvertfall 3 som er helt sikre da eller?

Og kanskje 2 til..? Tingeling og ho ho kjente?

 

Men hvordan vet jeg hvem dere er? =P

Dere har ikke msn da, så kunne vi ha snakka litt der frem til onsdag, så er det ikke så skummelt for meg! *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg kjenner kunne ikke komme, hadde for mye å gjøre. Så jeg får manne meg opp til å komme :)

 

Jeg har msn men er sjeldent innpå da, og nå har jeg eksamen mandag og onsdag så sånt er forbudt nå! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt pgpia_! :o)

Er vi 5 stykker som kommer da eller?

Tingeling, du må IKKE backe ut nå altså! *hihi*

 

Jeg er helt sykt forkjøla om dagen da, men satser på at det går over innen onsdag!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg tror jeg kommer på peppes. Bor i sarp, men har ikke vært på treff før....litt skummelt dette altså! Jeg er 25 uker, hvor langt på vei er dere andre her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...