Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Kan bare få orgasme ved å stimulere klitoris. Er det noen triks for å oppnå vaginal orgasme eller er det bare slik at noen av oss ikke har den evnen? Har prøvd nesten alle stillinger, men ingenting funker
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 de beste stillingene for meg å få det i er oppå eller at gubben f.eks står på kne på gulvet og jeg ligger på sengen. g punktet er ca 5 cm opp i skjeden på oppsiden mot magen går jo an å prøve seg frem med et leketøy for å finne det!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Hos meg funker det at jeg ligger helt flatt på magen og han trengger inn i meg brakfra. Da treffer han rett på G-punktet og jeg komme som en kule hver gang.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg får heller ikke vaginal orgasme bare ved penetrering av penis, har også prøvd de fleste stillinger. Dette må jeg gjøre for å få slik orgasme: -ligge på rygg, med beina rett, uten knekk i knærene og ikke for langt fra hverandre (blir akkurat plass til mannen..). Ikke for mye puter under hodet. Må liksom ligge sånn til at kroppen kan spennes mest mulig, må også spenne musklene fra livet og ned med vilje, føler jeg kommer lettere da. Hodet litt tilbake med nesa i sky. Krølle tærne. -bli fingret på g-punktet samtidig som jeg blir stimulert på klitoris (da helst slikket ) -1 eller 2 fingre på g-punktet, som på meg er 3-4 cm opp i vagina også presse utover mot klitoris igjen, man må brukke akkurat passe med trykk. Jevne støt i passelig fart mot g-punktet. -konsentrere meg om å kjenne bevegelsene av fingerene i vagina, og tenke at "nå kommer jeg". (Ingen andre tanker må være tilstede) Når det er sakt, så kan jeg komme med mannen, men må da være maximalt kåtet opp på forhånd, helst som nevnt over, og må samtidig stimulere klitoris. Pleier å stoppe rett før det går noen ganger når han slikker og fingrer, da er jeg tilslutt så klar at det kan gå for meg på vanlig vis (men må alltid stimulere klitoris samtidig). Er noen som ikke har det like lett som andre nei.... ;O)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg får lettere vaginal orgasme enn ved stimulering av klitoris! Kommer hver gang,uansett stilling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå