Gå til innhold

planlegger å bli gravid mai 08!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal begynne å prøve mai/juni 08 har vi bestemt oss for, vil at barne skal være noenlunde planlagt=)hehe, men så er dte jo noe jeg lurer på da. er det noe jeg bør begynne å gjøre før vi får barn evt begynne å ta sånn vitamin greier osv? har hørt at vi må begynne på noe ca 3 mnd før vi planlegger men aner ikke hva det er0)hehe men ellers bare kom med innspill på hvordan vi kan være mest mulig forberedet, og helst tips til hvordan det klaffer med en gang=)hehe vi vil ha freb/mars barn=)hihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå: Ta folat, tren magemusklene og ellers alt som er å trenes og slutt å røyke hvis du gjør det.

Mai: Kutt ut alkohol.

Når testen er positiv: Fortsett med folat, tran, evt andre vitaminer om du trenger, ikke spis salami eller annen spekemat, roastbeef, blodig biff, blåmuggost, hold deg unna katteavføring, ikke alkohol, rå mat (men ok hvis fryst),

Kort sagt: Nyt tiden! :)

Skrevet

hei! Så spennende da:) vi planlegger også å bli gravide, jeg gjerne med en gang;) og han vil gjerne vente til etter jul..mye babyprat om dagen her kan du si:) har ei lita på 5 også, så nå synes jeg virkelig det er på tide med en til! du bør spise folsyre når du prøver bli gravid og tre mnd inn i svangerskapet.. Lykke til:)

Skrevet

allerede begynne å ta folat nå? okei=)hehe...off trene ja hater å trene=)heh men røyker ikke å drikker ikke så masse alkohol heller da=)

Skrevet

Ellers er det jo vedig viktig å passe på hva du spiser.

Kosttilskudd erstatter ikke et sunt og variert kosthold;-)

Ellers er det vel bare å glede seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...